CÜMLETEN SELAMLARR. EVET YENİ BÖLÜM GELDİİ.
Yeni bölüm geldii. Oylayıp, yorum yapmayı unutmayın.♡ Takip ederseniz mutlu olurum. İyi okumalarr.
__________________________________________
Tuğkan geri dönerek odaya girdi. Erkekler hepsi telefonda bir birleriyle oyun oynuyorlardı. Tuğkan sakince onların yanına geçerek bir köşede durdu. Bu zaman Edis onun yanına gelerek:
" Turan nerde? Eve mi gitdi? " dedi.
Tuğkan konuşma şeklini hiç bozmadan:
" Bilmiyorum. " dedi." Nasıl bilmiyorsun? Onunla gitmedin mi? "
" Gitdim, ama sonra... "
" Ama sonra... "
~tak, tak, tak.
Kapı çalınca her kes telefonları saklayarak konuyu değiştirdiler. Arda çocukları kontrol edib kapıyı açtı.
" Buyrun öğretenim. "
" Çocuklar, Turan, Nihat ve Erdem derse gelmedi mi? "
" Hocam Turan izin aldı. Hastaydı. Nihat ve Erdemse okula gelmişlerdi. "
" Peki nerdeler? "
" Hocam çocuklarla arayalım mı onları? "
" Hemen. "
Arda telefonunu çıkararak Nihat'ı aradı. Çok geçmeden malzeme odasından ses geldi.
" Aha, kimin telefonu bu? "
" Nihat'ın galiba. Malzeme odasından geliyor ses. Alo? Nihat? "
~malzeme odasında~
" Ah, çok yorgunum. Sana yaslana bilir miyim? "
" Yaslan. "
" Noldu? "
" Hiç bir şey, ne olsun ki? "
" Sanki mutsuzsun. Yoksa seksimizi beğenmedin mi? "
" Seksimiz-? "
Eren Nihat'ın kolundan tutub kucağına girdi. Kollarını ona sararak ısınmaya, vücudunu dinlendirmeye başladı. Nihatsa buna aldırmadan saddce telefonla kurcalanıyor, gülümsüyordu.
" Kim o? "
" Ayna ya. İnsta da fotoğraflarını paylaşıyor. Güzel bir kız. Yalnız erkekler anlaşıyor. Kızlarla kavga ediyor. Deli biri. "
" Haha. Bende yakışıklıyım. Niye öyle dedin? Hahaha. "
" Hayır, Eren. O yalnız benim için güzel. "
Eren sarılı kollarını geri çekerek kafasını Nihat'ın telefonuna soktu. Gerçekten kız çok güzel. Kısa olmasına rağmen kendi güzelliğine önem veriyordu. Ki bu da Eren'in damarına bastı. Ayağa kalkarak başka bir yerde oturdu.
Ani gelen aramayla Nihat şaşırdı. O kadarki telefon nerdeyse elinden düşücekti. Biraz sonra kendisine gelip telefonu açtı.
" Alo? Arda? Evet okuldayız. Şeyde...malzeme odasında kilitli kaldîk Eren ile birlimte. Tamam. "
Öğretmen ve çoxuklar malzeme odasına doğru giderek kilitli kapıyı açtılar. Nihat ayakta, Erense yerde oturmuş onlara bakıyordu. Öğretmen onları odasına çağîrdı ve vunca zaman nerde oldukları sordu. Biraz sonra Nihat ve Eren odadan çıkarak diğerleri in yanına gitdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU SADECE HOŞLANTI +18
Novela Juvenil+18 HİKAYEDİR ! 6 erkeğin birbirine duyduğu karışık duyguları anlatıyor. Bu duyguların sonu ne olucak?¿