Hikayemiz nasıl ilerliyor arkadaşlar? Başrol kızımızı sevdiniz mi? Bu sorularımı yanıtlayın lütfen merak ediyorum. Ayrıca yine elli-altmış okunma var ama oy yok. Yıldıza basmak bu kadar zor olmasa gerek.
İhtiyacım olan tek şey bu adam
Pratik odasına gelmişlerdi. Albümlerinin çıkışı olacak şarkı için çalışacaklardı.Bu şarkının koreografisi biraz agresifti.
"Biraz ısının ondan sonra çalışmaya başlayacağız. Ayrıca bugün misafirlerimiz olacak."
Arin umursamaz bir tavırla dans hocasının yüzüne karşı esnedi. Bu adamda sevmediği kişiler listesindeydi.
"Arin esnerken ağzını kapat. Biraz kadın enerjisi vermelisin"
Arin dümdüz baktı. Sonra göz devirip ısınma hareketlerine başladı.
"Bugün Bangtan bizimle olacak. Sizi izleyecekler." Dedi dans hocası.
"Keşke stüdyoda da izleseler bizi. Sonuçta bu yollardan başarı ile geçen insanlar." Lider konuşmuştu.
Arin o günden sonra ilk kez göreceği Yoongi'yi düşündü.
Sonra onu aklından atıp yapacağı koreografiyi düşündü.
Yer yer zor ama oldukça eğlenceli bulduğu bir koreografiydi.
"Jia, dikkatli ol lütfen." Diye uyarıda bulundu Harin. Geçen pratikte yaşanan küçük sorundan dolayı.
Jia kendi partında bir tık afallıyordu.
"Hayoon sende geçişlerde bir tık daha hızlanacaksın unutma" dedi Harin.
"Merak etme unnie bu sefer daha hızlı olacağım"
"Başka bir sıkıntımız var mıydı Harin?" Diye sordu lider Jiwoo.
Harin hayır manasında başını iki yana çevirdi.
Arin yine esnedi.
"Tanrı aşkına uykunu mu alamadın?" Jiwoo biraz sinirlenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black & Min Yoongi
Fiksi Penggemar"kukla olmak istemiyorum. Özgür olmak ve sanatımı yaymak istiyorum" "Peki, bunu bay Bang'a iletirim. Akşama anlaşmamızı fesheder artık."