Yerime gectim ve ilerledik yaklasik bir saat sonra koske varabilecegimizi söylediler.
Bize kek meyve suyu verdiler aslinda biraz korkuyordum cunku annemle babamin haberi yoktu bu yolculuktan bir anda suratima hafif bir tokat geldi ve kalk geldik dedi tolga meger uyumusum tolga da beni uyandirdi kalktim disari camdan dogru baktim karsimda kosk vardi cok sevindim hemen oldugum yerden firladim hadiiii diye digerlerini cagirdim geldiler hep birlikte assagiya indik otobusten koske dogru ilerlerken telefonuma mesaj geldi mesi atanin numarasi bilinmiyordu mesajda "o kitabi istiyor mu sunuz eger istiyirsaniz koske girin"diyordu cok korkmusrmtum hemen burak abime gosterdim mesaji o da hemen koske girmeliyuz dedi hizli adimlarla koske ilerledik nihayet koskun kapisindaydik ama kapiyi acmaya calistigimizda kilitli oldugunu anladik sonra ozan birden
"Abii anahtari topragin altina koymuşlar" dedi ve herkez ayni anda ozana bakti tolgada
-nerden boliyorsun uydurma artik su çizgi filmleri birak ozan kafani cok karistiriyorsun gizemlerle"
Ozan;
-hayir ben eminim gercekten anahtar orda inanmiyorsaniz kazinda bakin.
Dedi ve burak abim eliyle ozanin gisterdigi bolgeyi esmeye basladi ve inanilmaz bir sekilde anahtari orda buldu.
Hemen anahtarı alip kapiyi actik iceride uzun bir koridor vardi koridirda ilerlerken ceren bi anda "bir dakika durun ileride bizim icin hazırlanmis olan tuzaklar var basimiza cok kotu seyler gelicek gitmeyelim" dedi cok sasirmistik once ben sonra ozan simdi ise ceren ne oluyordu burda bole bugun ozanla cerenin tahminleri benim istegim sasirip kalmistim doğrusu biraz daha ilerledik ve yukatidan burak abimin kafasina takoz dusugordu ki birden takozlar havada asili kaldi ve bizde oyle durup kaldik sanki zaman durmustu gozlerim her seyi donmus goruyordu hic bir sey haraket etmiyordu bende dahil sonra biz harket etmeye basladik ama çoktan takozlar yere inmisti indigini görünce rahatlayip hizlica karsiya gectik sonra abimi sorgulamaya başladık her sorduğumuz soruya bilmiyorum diye cevap veriyordu birde burda cerene sormaliydik o nerden biliyordu tuzaklari falan cerene sordugumuzda oda bilmiyirum ama icime doguyo diyordu soru faslini gecip sandigi aramaya koyulduk.