Történet

111 6 11
                                    

Sziasztok! Egy Szolnoki 19 éves fiú vagyok. A nevem Daniel tudom uniszex név (a barátaimnak DD a páromnak Jocónak pedig Dani), de ezt kaptam szóval ne kössetek bele.

A pár hónappal ezelőtti kicsit klisés karácsonyunkat fogom most elmesélni nektek, ha van kedvetek tartsatok velem.

**********************************

Jocó mellettem fekszik és mielőtt felkelnék megpuszilom hívogató, meztelen, kilátszó vállát, aztán ránézek a naptárra.

2023.12.24 ,,Karácsony" kékkel bekarikázva. Hm. nagyon sokat szenvedtem az ajándékokkal nem könnyű 10 embernek kitalálni mit adjak. Különösen a páromnak.
Mindig mondja szegény, hogy már mindent megadtam neki és elég ha velem van, de én makacs vagyok és borzasztóan szerelmes belé, ő éltem értelme.

Gondolataimból kizökkentve az egyik öcsém Dénes ront be egy szál alsógatyában.

- Bratyó, Jocó ébredjetek-ébredjetek Karácsony van!

- Jól van-jól van  nevetek fel hirtelen izgatottságán.

- Legyél kukában öcsi mert Jocó...... Nem tudom befejezni a mondatot mert belevág egy harmadik hang.

Ahogy elfordítottam a fejem az álmos párommal találom szembe magam és megcsókolt, ami nálunk a ,,jó reggelt" szavak nélkül,  aztán megpillantotta az öcsémet és elpirul.

- Oh nem tudtam, hogy te is itt vagy.

- Semmi baj már igazán megszokhatnád. És  elkerülhetetlen, hogy előttünk csináljátok. Mondja és egy kacsintás után kislisszol a szobából.

Egy tenyér csattan a mellkasomon.

- Nem igaz, hogy minden családtagod perverz. Fogadok, hogy te tanítod rá a testvéreidet  mondja duzzogva maga előtt összefont karokkal.

- Szerelmem . Közben átölelem és simogatom.
-Csak megtanítom nekik mi a jó . Mondom sunyi mosollyal, aztán megcsókolom.  Egyszer csak kopogást hallunk és benyit a mostohaapám.

- Gyerekeeeek ne most huncutkodjatok inkább gyertek ki a lakópark szokásos ünnepségére. Mondja aztán kimegy.

Mi meg elválunk és nevetünk, hogy végig csókolózzuk az ittlétét. Felöltözünk és amint kiléptünk a kis otthonos lakókocsinkból és összekulcsoljuk a kezünket én számhoz emelem a drágám kezét és egy puszit leheltem rá. Hideg havas táj fogad minket körülöttünk karácsonyi zene szól, az égők halványan villognak mivel még nappal volt. A kicsik jókedvűen üvöltözik
,,Karácsony van-Karácsony van".
A felnőttek pedig sörözgetnek. Mi odamengyünk az étkező sátorhoz és bemegyünk. Rögtön három legjobb barátommal találjuk szembe magunkat Szebivel, Szilárdal és Laurával.

- Sziasztok álomszuszékok mondja Szebi miközben mindannyian megölelnek minket. Mondhatom igazán csontropogtató élmény Szilivel ölelkezni. Majd ha ágyba kerülünk a jegyesemmel (a 17. szülinapján térdeltem le elé és kértem meg a kezét) megmasszíroztatom.

- Még csak reggel 7 óra miért mondja mindenki, hogy sokáig aludtunk? Kérdezi Jocó tettetett drámával a hangjában.

- Mintha nem tudnád kuncog Szilárd. Mindenki hallja amikor DD örömet okoz neked valahogy vissza kell adnunk. Tárja szét a kezeit.

- Csak irigykedsz haver mert neked nincs ilyen bombázó, kedves fiúd, mint nekem mondom büszkén.

- Ajánlom is neki, különben megtudja milyen ízű egy ásó mondja Lau kicsit mazoistán.

- Kérsz lázcsillapítót? Kérdezi a párom halál komolyan.

- Mi van veled Jocó? Nem szoktál ilyen felszabadult lenni persze nem b.. mondja Szebi de nem tudta befejezni.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Klisés KarácsonyWhere stories live. Discover now