Přesun

28 7 0
                                    

,,Harryho a Caleba budou převážet dvacátého sedmého, Řád to změnil," Severus sebou trhnul a prudce se otočil.

Uviděl muže který seděl na židli u stolu na kterém měl položené nohy. ,,Proč mi to říkáš?" ,,Musím, potřebuješ mít jeho důvěru," ,,Nic nevíš," ,,Naopak, vím úplně všechno o tom vašem slavném plánu," mluvil jako by o nic nešlo a u toho si hrál s hůlkou.

,,Hodně riskuju, tak buď tak laskav a nepokaž to, z toho bych se už nedostal. Další informace ti donesu po následující schůzi," víc toho neřekl a zase zmizel.

Severus stál na místě a vůbec nechápal co se to stalo a proč mu pomáhá.

Caleb stál opřený o futra dveří pozoroval jak se jeho bratr dohaduje se členy Řadu o tom, jestli budou kvůli němu ohrožovat svoje životy a u toho škrabal fretku kterou měl kolem krku.

Přišlo mu ironické, že se najednou stará o něčí život.

,,Už se uklidni, taky se mi moc nelíbí, že by se za nás někdo měl vydávat, ale nějak se musíme dostat pryč a navíc myslím, že všichni už, díky tobě, v ohrožení života byli. Navíc z toho co poslouchám, plán mají a jsou svéprávní a plnoletí. Aspoň většina z nich," poslední větu řekl velmi tiše, spíš pro sebe a podíval se na Rona.

,,Aspoň jeden z vás má mozek," neodpustil si poznámku Moody. ,,Skoro pochvala," ušklíbl se a vytrhl si vlas, který mu následně podal.

,,Myslíš, že je dobrý nápad, aby Harry letěl s Hagridem?" zeptal se Caleb Zoe, se kterou letěl na Testrálovi. ,,Co tím myslíš?" ,,Ani jeden nemůže kouzlit, pokud by se něco stalo, budou bezbranní," ,,Musíme věřit, že se nic nestane,"

Chvilku na to kolem nich proletěl zelený paprsek, Zoe se na poslední chvíli stihla přikrčit, jinak by to měla jisté.

,,Drž se," zakřičela a naklonila se, tím změnila směr letu.

,,Vem si to, musíme se dostat ještě tak půl míle tímto směrem," zakřičela znovu a podala mu otěže a sama se přemístila za něj, aby mohla odrážet kletby.

Kolem nich létali hejna černých prachů, které házeli jednu kletbu za druhou.

,,Drž se," zakřičela i Nymfadora na falešného Harryho a prudce strhla koště, tak že se jen tak tak vyhnuli útočníkovi.

Ron za jejími zády, chtěl zasáhnout smrtijeda před nimi, ale nějaký jiný černý oblak to udělal místo něj.

Nymfadora překvapením otevřela pusu, to přeci nemohl být on. Chtěla ten oblak pohlídat, ale zamotal se mezi ostatní, takže ho velmi rychle ztratila.

,,Už tam budeme, musíš sletět níž, mezi ty dva domy," navigovala Zoe, když se zbavila útočníků. ,,na okně, na pravé straně je konvička, musíme ji vzít," Caleb přikývnul a letěl k oknům, Zoe natáhla ruku a vzala předmět.

,,Kam teď?" zakřičel Caleb a zase strhnul zvíře na bok, uslyšel bolestné zakřičení. ,,Chvilku vydrž," řekla s námahou, hrozně se chtěl otočit, aby viděl co se stalo, ale tím by mohl způsobit jejich smrt, protože by nedával pozor.

Zoe se ho chytila a on ucítil jak se všechno začalo nepříjemně točit a následný tvrdý naráz.

Ležel na zemi v trávě a měl pocit, že není místo co by ho nebolelo. Otočil hlavou a vedle sebe zahledl ženu v bezvědomí. I přes všechnu bolest se zvednul, aby se k ní dostal, přetočil ji na záda, celý obličej měla od krve.

Zachytil jak k nim někdo běží, byla to vyděšená Molly se stejně vyděšenou Ginny, došlo mu, že jsou v Doupěti.

,,Co se jí stalo?" ,,Já nevím, neviděl jsem to," přiznal a vysvobodil zvíře které bylo schované v jeho kapse a zběsile sebou mlátilo.

Who are you? I'm your found woman. Kde žijí příběhy. Začni objevovat