1

18 2 2
                                    

Bir kış günüydü ve yazılı haftasıydı Zeynep arkadaşı Aksamazla beraber kütüphane deydi. Kütüphanede onlala beraber maaaaaami, otistik melih ve berkessss vardı. 1-2 saat sonra ders çalışmayı bırakıp parka gitmeyr karar verdiler o sırafa Zeynep arkadaşı öykü düşü aradı. Öykü apartman komşusu Tuanayı'da alıp yola çıktılar. Aynı zaman da Yasin ve Yücel'de geliyodı. Tuana'nıj grleceğini duyan zenci taha evinden koşarak çıktı. Herkesin parka vardığı vakit hafiften kar yağmaya başladı. Erkeklerin basket oynadığı sırafa Maaaami su içmek için kızların yanına geldi ve Zeyneple göz göze geldiler. O sırada kalbi bi anda güm güm atmaya başladı. Normal şartlarda kimseden hoşlanmayan ve amcı Maaaami buna çok şaşırdı. Ayrıca kendisi Zeynep'ten nefret ederken nası olabilirdi bu??????

Sahaya bi anda zenci taha'nın girmesiyle Tuana'nın panik atak geçirmesi geçirmesi bir oldu. Zenci taha'yı görünce o kadar çok tetiklenmişti ki... Bunun üzerine hepsi kenarda oturmaya başladı ve sohbet ediyorlardı. Maaaami bu durumu Aksamaz'a anlatmaya karat verdi ve köşeye cekti. Aksamaz bunu duyduğuna cok şaşırdı ve hemen bir plan yaptı. Maaaami ve Zeynep dışında herkesi sahadan çıkardı. Öykü çok şüphelendi ve telefonum ses kaydetmesını açık bırakıp oraya koydu. Zeynep maaamiyle baş başa kalınca ne olduğunu anlayamadan maaami onu ayağa kaldırdı o an kar şiddetlenmeye başladı. Zeynep 'kolumu bırak tacizci diye bağırmaya başladı maaaami onu susturmak için onu öptü ve Zeynep tasssssağına bir tekme atıp kaçmaya başladı ve maaaamide onu kovalıyodu. Öykü kaçarlarken Maaaamiye bir çelme taktı ve otistik melih bu duruma çok sinirlendi ve Öyküyle saç baş kavgaya girdiler. Bunlar yaşanırken Berkesssss ve Aksamaz tekelden bira almaya gitmişti. Yücel ve Tuana kavgayı ayırmaya çalışırken. Zenci taha ve yasın olaylarla alakaları bile yoktu ama maaaami hala Zeynep'i kovalıyordu ve bu karda Zeyneo kayıp yere düştü. Maaami Zeunep'ı kucağına alıp aglamaya başladı. Koşarak ömürlerinin yanına gitti. Berkesssss Zeynep'i uyanması icin 3 vira şişeyı kafasına dostu ama hala hiçbir sey yoktu. Herkesin korktugu sırada maaaaami bir köşede sigarasını içiyordu Aksamaz onu teselli etmek için yanına gitti ama maaaami konuşamiyorfu bile...

enemies to lover 2(zm)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin