N-am văzut-o pe Scar atât de fericită de săptămâni. Da, adorase să fie la meci, dar a fost, de asemenea, clar că aveam nevoie de acest timp împreună. Îi e dor de mine și urăște că stau atât de mult departe de casă, dar nu mă îndoiesc niciodată că înțelege de ce. Nu-i trece prin cap c-aș fi mai mult prin preajmă dacă aș putea.
La prima oră de dimineață, voi aștepta la mese la restaurant, dar în seara asta e totul despre ea.
Un telefon de la unchiul Dusty ne duce într-un ocol ușor. Trebuie doar să spună că ne-a pregătit cina pentru a o aduce acasă și ne abatem cu nerăbdare de la calea noastră. În ciuda faptului c-a fost copleșit de clienți în absența mea, și-a făcut totuși timp să aibă grijă de noi.
Ca de obicei.
Nici lui Scar, și nici mie, nu prea ne-am făcut un prânz și n-am avut bani pentru concesii la meci, așa că e de la sine înțeles că murim de foame până ajungem în partea noastră a orașului.
Îi las pe Shane și pe Jules acasă, apoi fac un drum rapid spre casă, mergând cât de repede îmi este permis legal. În secunda în care Scar și cu mine izbucnim pe ușa din spate, râzând suficient de tare încât să trezim morții, alergăm spre chiuveta din bucătărie.
"Respectă-ți bătrânii." Strig, trăgând-o în spate de bluză.
Un țipăt îi iese din gură și mă împinge jucăuș deoparte. E o luptă până la moarte, amândouă certându-ne pentru a fi primele care se spală pe mâini și sapă în orice a trimis unchiul Dusty de data asta.
O lovitură solidă în șold o zboară pe Scar în dulap, iar eu sunt în frunte. Când în sfârșit își prinde răsuflarea din râs, termin de clătit și de luat două furculițe din sertar.
"Ai trișat!" Strigă. "Nimeni n-are nicio șansă împotriva acelor șolduri."
"Hei! Ai grijă." O avertizez, râzând de insulta potrivită.
Mă ignoră, optând să renunțe la scuze și se lase pe scaunul vizavi de mine.
"Ah, burgeri." Oftează după ce deschide capacul recipientului. Cu o secundă înainte de a mușca, inhalează dramatic aroma.
"Știu că i-ai mulțumit când ne-am oprit în restaurant, dar nu uita să-i trimiți lui Dusty și un mesaj mai târziu." Îi reamintesc.
"O fac mereu."
Singurul lucru care mă împiedică să-mi consum mâncarea este că acum sunt prinsă în a mă uita la sora mea. Nu numai că e uluitor de frumoasă, dar e și cel mai bun copil pe care îl cunosc — note bune, responsabilă. Probabil că n-ar trebui să-mi iau credit pentru asta, dar nu mă pot abține să nu simt c-am avut o contribuție în faptul că e atât de minunată. Dintre toate lucrurile pe care le-am făcut vreodată, a ajuta să am grijă de ea este cel mai important.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Ficção AdolescenteWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...