İyi okumalar ❤
Kapı tıklanınca bakışlarımı kapıya çevirdim. Araz emir veren sesiyle konuştu.
"Gel."
Gelen Begüm ve Alp'ti. Begüm yanıma gelip yatağın ucuna oturdu.
"Ayağına ne oldu ?"
"Önemsiz bir şey."
"İyi misin ?"
"İyiyim."
Araz yataktan kalkıp Alp'e işaret verdikten sonra odadan çıktılar. Begüm bir şey söylemek için ağzını açıp kapattı ondan önce lafa ben atıldım.
"Sınava çok az kaldı hazırlanabildin mi ?"
"Evet hemde bomba gibi."
"Sevindim , sana güveniyorum yapabilirsin."
"Teşekkür ederim."
"Ne için ?"
"Herşey için."
"Asıl ben teşekkür ederim başımızda onca bela var ama sen bırakıp gitmedin."
"Saçmalama kim kardeşini bırakıp gider ki ?"
Sıkı sıkı sarıldım bu iyi gelmişti.
"Alple nasıl gidiyor bakalım ?"
"Ne nasıl gidiyor."
"Hadi ama Begüm ne kadar didişip dursanızda birbirinize nasıl baktığınızı gördüm benden kaçmaz."
"Şeyy bugün şey oldu.''
"Ne oldu ?"
"Alple dışarı çıktık hava almaya biraz dolaşalım dedik yürürken yorulduk bi kafeye oturduk. İlk defa kavga etmeden sohbet ettik. Çapraz masada oturan iki çocuk bana bakıp duruyorlardı Alp'e söylemedim sonra bu bi ara lavaboya gitti diğer masada oturan çocuklardan biri yanıma gelip oturdu sapık sapık şeyler söyledi işte Alp bunu duyuncada olan oldu. Kafeden çıktıktan sonra bana bağırmaya başladı neymiş efendim neden yüz vermişim, ben ne yüz vericem Allah Allah kendisi geldi masaya dedim kavga ettik kolumdan tutup birden beni kendine çevirdiğinde dip dibe geldik Sahra o an kalbim neredeyse fırlayacaktı çok değişik bi duyguydu sonrada şey oldu şey.. öptü."
"Oha !"
"Şiişt sessiz ol zaten çok utanıyorum."
"Siz şimdi sevgili misiniz ?"
"Evet bu kadar kargaşanın içinde bide bunu karıştırmayalım dedik."
"Saçmalama bu çok güzel bir haber çok sevindim hadi beni aşağıya indir Alple uğraşmam lazım."
Kolumdan tutup ayağa kalkmama yardımcı oldu. Odadan çıkıp aşağıya indik Alple Araz bir şeyler konuşurken bizi görünce sustular. Ayağımda o kadar kötü durumda değildi zaten biraz şişti o kadar. Yanlarına gidip oturduk.
"Alp hayırlı olsun Begüm söylemese haberimiz olmayacak."
Araz Alp'e bakıp 'hayırdır' bakışları attı. Alp'ten önce lafa ben atıldım.
"Yeni çiftimiz Begüm ve Alp."
"Hayırlı olsun kardeşim."
"Eyvallah kardeşim."
Bir süre oturup sohbet ettik.
"Hadi doğruluk mu cesaretlik mi oynayalım."
Begüm ayağa kalkıp mutfaktan içi azıcık dolu olan bir şişe getirdiğinde hepimiz ortada olan cam masanın etrafına oturup oynamaya başladık. Begüm şişeyi çevirdiğinde bir ucu bana bir ucu Alp'e döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUNDAN SONRA BENİMSİN
ChickLitintikam aşkıyla tutuşan bir adam , her şeyden habersiz masum bir kız...