Sen bir şiirsen şayet senin yazarın benim

85 0 0
                                    

Bir insan nasıl olurda birini her hücresine kadar aşık olur ki nasıl bu kadar sarhoş edebilir birini.

Ne güzelde bakıyorsun öpesim geliyor göz kapaklarından sevesim geliyor kirpiklerinin dibine kadar.Her baktığımda "nasıl rastladım ben sana" dediğim.Herkes birinde mahsur kalmış gibi lakin ben ise sana deli olmuşum.Hem canımsın hem içim nasıl böyle sevdim ben seni ,nerden rastladım sana,hangi aklımla böyle deli olmuşum be adam.Bana "Nasıl böyle seviyorsun" diyolar bilmiyorlar ki gökyüzü gibi gülüşü var bulutlar kadar huzur dolu olan.Hiç tahmin etmezdim ben her baktığımda yeniden aşık olacağım bir adam,seninle tanıştım dedim ki bu adam sadece benim için ,benim içim .Ellerin şiir yazdırır belki ama , ben gözlerine bakıp kitap yazmaya varım sevgili,eğer senin gözlerinden yazıcaksam bu kitabı kaç cilt yazdırır bilemem.

Ben bağımlıyım sana konuştukça konuşasım baktıkça bakasım geliyor.Sen benim en büyük çaresizliğimsin,senden başka gidicek ne yer ne de yol biliyorum.Böyle güzel bir çaresizlik hayatımı feth etmişken kim ister ki yer yordam bulmak.

Ellerimi tutta yürüyelim caddeler boyu kim bilir ne kadar ömrümüz kaldı.Bunların yanı sıra tek istediğim yatağının kenarına bir sandalye çekip yüzünün her bir tarafını ezberlemek,neden böyle birşey istiyorum bilmiyorum ama senin eline,yüzüne,gözlerine en çokta sarılacağım bedenine ihtiyacım var.Özledim koşup boynuna atlamayı kollarımı boynuna dolayışımı ve hiç bırakmıcakmışın gibi sarılışını.O özlemi hissediyorum işte iliklerime işleyişini hissediyorum.

Gitmek istesem gideceğim çok yer var ama ben en çok seninle mutluyum en çok seninle güzelim belki sandığın kadar aptal değilim sadece haddinden fazla seviyor olabilirim.Sen geldikten sonra kendimi buldum ben,ne istediğimi hele bir ismin var kendiminikini o kadar bilmem oysaki.Dünya'da ne oluyor bir haber yok çok yormuştun beni ,ölmek üzereydim oysaki neyin savaşıydı bu sen geldin kim kazandı.İçim dalgalı denizdi şimdi seni gördükçe durgun nehir misalı duruldu buna bir açıklama getirirmisin sevgili ne denir buna aşk?sevgi?umut? Özlem var belki sonuçta kimse beklemekten ölmemiş ama Piyare, öldü aşkından yinede dönmedi Nazım'a.

Bunların yanı sıra eğer bir adam sizi minik burunlum diye seviyorsa burnunuzun boyutunun önemi yoktur.İlla aşık olucaksanız dudaklarınızın yerini unutmuş adama aşık olun.Aslında pekte minik olmayan o burnunuzu dudaklarınıza tercih eden o adamı sevin.Aşk masumiyettir onu kirletilmiş bedenlerde aramayın.Bir adamın başınızı yasladığınız anda duyduğunuz kalp atışlarını sevin,sarıldığınızda boyunuzun yetişmeyişini sevin,onun sizi kaldırışını sevin ağzını yüzünü burnunu en çokta gözlerini sevin.Bir adam sevin onun için kaybettiklerinize değsin.Yanlızlıklarınızı ve tüm hayal kırıklığınızı toplayıp atın bir köşeye.Sevdiğiniz adama söyleyin,sizleri saç uçlarınıza kadar kırmasınlar köprücüklerinizden öpsünler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vazgeçmek için sevmedik bizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin