Jessie bu sefer kesinlikle delirdiğine inanmıştı. Çünkü artık gelinlikli kadın başından hiç gitmiyordu. Jessie öğle yemeğinde gelinlikli kadının onunla beraber masaya oturduğunu gördü . Bu ne kadar tüyler ürpertici olsada onunla konuşmak istiyordu ve kendi haricinde kimsenin anlamadığı bir dilde gelinlikli kadın ona beni sen öldürdün dedi.
Jessie son bir haftadır olanlara inanamıyordu. Gelinlikli kadının cümleside inanamadığı cümlelerden biriydi. Çünkü Jessie bir karıncayı bile bilerek incitmezdi. Bu yüzden gelinlikli kadına neden böyle dediğini sordu.
Gelinlikli kadın önce Jessie'nin önünden yemeğini aldı ve kendi yemeye başladı.Jessie buna ses çıkarmadı. Ve şaşkınlıkla onu izliyordu. Gelinlikli kadın yine bir anda kayboldu. Ve herkes Jessie'ye hayretler içinde bakıyordu çünkü yemeğini kaşığına doldurup yere döküyordu. Oysaki Jessie bunu gelinlikli kadının yemek yemesi olarak görüyordu. Hemşireler onu odasına götürüp iğnesini yaptı. Jessie' nin kulağında hala o sözler çınlıyordu " Beni sen öldürdün"
Bunun üzerine Jessie iğnenin etkisini kaybetti ve komodinini devirip sandalyeyle dolabın aynasını parçaladı. Hemşireler hemen odaya koştu. Jessie hemşirelerin arkasında gelinlikli kadını gördü. Ve " Orada!" diye bağırmaya başladı.
Hemşirelerden biri sinirlenerek ona vurdu. Jessie'nin yaptıkları artık çizgiyi aşıyordu. Müdürlüğe başvuruldu ve Jessie'nin karantina altına alınması istendi.
Bölüm 4 ile karşınızda olacagız Teşekkürler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelinikli Katil #Wattys2015
TerrorO, öldükten sonra yaşayan biri. O, bir katil. O, bir sadist. O, acımasız. O, ölse bile lanetleyen biri. O, GELİNLİKLİ KATİL. Ve O, "Beni Sen Öldürdün." diye fısıldayan kişi.