10. SPARTANA- DAN DRUGI (drugi dio)

596 61 12
                                    

„Obitelj", pomislila je Anna. „Konačno imam obitelj."

Prvi put u toliko godina, osjetila je istinsku sreću. Bila je užasno uzbuđena, nestrpljiva. Željela je sve odgovore, odmah i sad. Osjećala je, kao da vrtlog emocija izbija iz nje. Zastala je na trenutak. Samu sebe je pronašla u polutami hodnika, pokušavajući smiriti svoje misli i disanje, svoje ubrzano srce.

„Diši", izgovorila je naglas, zatvarajući oči na trenutak.

Dok su joj se otkucaji srca polako usporavali i vraćali u normalu, njen razum se probudio. Mozak joj je užurbano radio, slažući fragmente iz njezina života u uzorak. Sjećala se jasno svih ulomaka iz svojeg djetinjstva. Imala je fotografsko pamćenje i nikad ništa nije zaboravljala. Duboko je uronila u sjećanja na onu mračnu noć kada su joj roditelji poginuli u prometnoj nesreći. Toliko puta ju je pokušala zaboraviti. Sjetila se paničnog ponašanja njene majke, koja ju je, probudivši u gluho doba noći, polu pospanu smjestila u auto.

„Požuri Sarah, nemamo puno vremena", čula je glas svoga oca u glavi.

Sjetila ga se, kako je užurbano hodao po kući, uzimajući samo najnužnije stvari. Osjećala je težinu tuge i gubitka, no sada je spoznala dublju istinu, ostavljajući je da se suoči s nečim više od gubitka – suočava se s nepoznatim.

„Bježali su", naglo je otvorila oči.

Nije znala od koga su bježali niti razlog zašto su to učinili, ali spoznaja je bacila novo svjetlo na njezinu prošlost, izazivajući u njoj lavinu neizvjesnosti i potrebu za pronalaženjem odgovora. Misli su joj se vratile na Vincenta.

„Anna?" čula je poznati bariton iza svojih leđa.

Lagano se okrenula. Gabriel je stajao u svojoj punoj veličini, spreman za nadolazeću borbu.

Pogledala ga je direktno u oči. Nije sklanjala pogled. Osjećala je u sebi neku novu snagu. Njegova dominacija, sudarila se s njezinom. Ispravila držanje svoga tijela i stisnula šake.

Gabriel je nakrivio glavu. „Mirišeš na tuđu krv. Jesi li dobro?" upitao ju je ozbiljnim tonom glasa.

Anna je kimnula potvrdno.

„Što se dogodilo?"

Nije odgovorila.

Polako joj se počeo približavati. Udahnuo je duboko, lagano zatvorivši oči na trenutak.

Što joj se više približavao, to su u njoj osjetila više divljala. Svaki njegov korak bliže njoj, odašiljao je „tsunami" podražaja na njene receptore. Izgledao je prekrasno. Boja njegova glasa, budila je njene najskrivenije želje. A mirisao je poput najdražeg deserta.

„Mmm....", rekla je Anna, sklopivši oči na trenutak, no ubrzo ih je otvorila.

„Agh...", promeškoljila se s izrazom gađenja.

„Što si nanjušila?" arogantno se nasmijao Gabriel, približavajući se polako.

„Chanel N°5", odgovorila je iziritirano Anna.

„Presladak je", komentirala je s gađenjem.

„Slažem se, ni ja ga ne volim."

„Onda bi to mogao napomenuti Zari", odbrusila je, vidno ljubomorna.

Gabriel se samo arogantno nasmijao. Sad je već bio jako blizu nje.

„Osjećam je", rekao je kroz šapat.

„Koga?" upitala je znatiželjno Anna.

„Tvoju vučicu", nasmijao se zadovoljno Gabriel.

„Ne izgledaš iznenađeno", pogledao ju je upitno.

Vrste - GabrielTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang