,,Kde máš manžela?" našel nervózní Bill svou švagrovou, která se snažila vyhovět svému bratrovi a chystala mince.
,,Nemám tušení, ale říkal, že to stihne a ty se uklidni," zvedla hlavu od jejich kuchyňského stolu.
,,Ty nevíš jaký to je," nařknul ji. Susan vyprskla smíchy. ,,Z čeho usuzuješ?" ,,Ty ses na vlastní svatbu vykašlala," ,,To není pravda. Musela jsem tam jít a říct to ano,"
Molly to se zájmem poslouchala, o svatbě jejího druhého syna stále moc nevěděla, ale u toho chystala věci na svatbu toho prvního.
,,Ale vy jste se během toho poslali do prdele," ,,Tak to nebylo. My jsme pouze tomu druhému řekli, že je v prdeli a to je rozdíl a přestaň si hrát na vlkodlaka," varovala ho když zoufale zavyl. ,,navíc ti nic nebrání, říct ji, že je v prdeli," pokrčila rameny. Věnovat ji nepěkný pohled, až zase vyprskla smíchy.
,,Tady tu nervozitu asi nepochopím," ušklíbla se když Bill zase odešel a ona zůstala jen s Molly. ,,Ty jsi nebyla?" ,,My se možná pořád štěkáme, dohadujeme, provokujeme a tak, ale to je ten důvod proč jsem nervózní nebyla. Jsem si jím jistá, " vysvětlila. ,,a taky jsem to vzala tak, že rozvést se můžeme kdykoliv. Později jsme se o tom bavili a že nebyt Jenny asi bychom se nebrali. A proto celá svatba trvala maximálně deset minut a jediný kdo byl nějak formálně oblečený byla Jenninka, naši přátelé ani nevěděli, že jsou na svatbě," usmívala se při tom.
Molly překvapeně koukala, jestli to myslí vážně.
,,Já ani neměla šaty, měla jsem jenom kalhoty a košili a Charlie rifle a košili," vzpomínala na jejich svatbu.
,,Máte nějakou svatební fotku?" ,,Jo to jo," potvrdila. ,,chtěla by jste jí?" pochopila proč se na to ptá. ,,Moc ráda, nemám žádnou fotku svých vnuček nebo vás dvou," stěžovala si Molly. ,,Tak já nějaké najdu," slíbila Susan a zase se vrátila ke kouzlení.
Bylo zvláštní, že v kuchyni byl klid, Susan čekala, že to bude frekventované místo, ale spletla se a byla za to ráda.
,,Už ses uklidnil?" zpozorovala Billa, který zase vešel do kuchyně. ,,Já jsem klidný," vyštěknul. ,,Jistě a já jsem Norský Ostrohřbetý," protočila oči a najednou ztuhla. Došlo ji co řekla. ,,Já už jsem stejně postižená jak on," vyděsila se. ,,Je to nakažlivé, ještě chvilku a budeš pracovat v rezervaci," vysmál se jí Bill. ,,Nikdy," zavrčela a třískla sama sebe do hlavy aby se vzpamatovala.
,,Pokud to nestihne, udělala by jsi to ty? Odsvědčila by jsi mi to?" zase se vrátil do zoufalého žadonění. ,,Už jsem ti říkala, že to stihne. Ale ano, pokud tě to uklidni, tak ti to odsvědčím. S podmínkou, že mi zavoláš Jessinku," souhlasila a on zase odešel. ,,toto bude náročné." promnula si obličej.
,,Opravdu to stihne?" zajímalo Molly. ,,Říkal to,"
,,Jsem tady," přiběhla holčička v růžových šatech. ,,To jsem ráda," ,,Co se děje?" ,,Jen si tě kontroluji," vzala si ji na klín. ,,Já vím co mám dělat," ,,Já vím, že to víš, přesto tě chci vidět a hlavně si musíš vzít toto," vyndala plato prášku. ,,Musím?" zkusila to nešťastně. ,,Vždyť už zase nemůžeš nic vidět. Oči máš červené jako angorský králík," ,,Hmmm," zabručela a neochotně si to vzala.
,,Copak to je?" zajímala se žena o svou vnučku. ,,Mám alergii," ,,Na nějakou travinu, ale ještě jsme nezjistili na jakou," vysvětlila Susan a zase propustila dceru, aby mohla za Ginny, která na ni čekala. ,,Neříkala jsi, že nechceš aby tady byly?" ,,Říkala," rezignovaně kývla. ,,měla být ve Francii u babičky, ale ta je nemocná a nezvládla by to. Doma ji nenechám samotnou a jak na potvoru nikdo nemůže, aby ji pohlídal," ,,A Jenninka je kde v tom případě?" ptala se Ginny dál. ,,U Sam," odpověděla pro změnu Jessy. ,,Ta měla domluvené, že bude celý týden u kamarádky na chatě," zase dořekla Susan.
ČTEŠ
Who are you? I'm your found woman.
FanfictionŽivot Susan se během školy dal do pořádku, jenže po škole se jí zase zhroutil jako domeček z karet. Zase nevěděla kam patří a jak se s životem srovnat. Charlie se odstěhoval do Rumunska, Susan zůstala v Anglie a to je velká dálka na to, aby dokázali...