אחרי שהחלפתי את הבגדים שלי ושטפתי את הזיעה שלי אחרי השיעור , עשיתי את דרכי למשרד של הארי, דופק על הדלת.
"מר. סטיילס?" – שאלתי, למרות שאף אחד לא היה בסביבה כדי לשמוע אותי.
שמעתי צעדים מהצד השני ופתאום הבייבי שלי פתח את הדלת עם הבעה רצינית על פניו.
"מר טומלינסון, מה אתה צריך?"
"אני צריך לשאול אותך משהו, אדוני, אני יכול להיכנס?" - חייכתי.
"בטח."
הוא זז הצידה ונתן לי להיכנס, סוגר את הדלת מאחוריי.
"מה השאלה שלך טומלינסון? " הוא אמר ותפס את ירכי, משך אותי אליו. הוא הניח את גבו על הדלת והניח אותי בין רגליו.
"איך יתכן שאתה כל כך לוהט מר. סטיילס?"
הוא צחק ולכד את שפתי , ממלמל נגדן.
"אני יכול לשאול אותך את אותו הדבר, באני."
עקבתי אחרי הנשיקה במשך כמה שניות, עד שהוא שבר אותה.
"אז...? קניתי כמה כריכים לארוחת צהריים . מה אתה רוצה? ארוחת צהריים ואחר כך סקס? או סקס ואחר כך ארוחת צהריים?" – שאל וחייך אליי.
"בהחלט סקס קודם. אבל אנחנו חייבים להיות מהירים, יש לי שיעור בעוד עשרים וחמש דקות."
"אז בוא לא נבזבז עוד שניות." – אמר והתחיל לנשק אותי שוב, בגסות יותר מבעבר, גורם לי לצחוק - "אל תצחק. אתה הורס את זה."
"סליחה בייב." - אמרתי ומשכתי אותו שוב אל שפתיי.
הוא צחצח את לשונו על השפה התחתונה שלי, רוצה להיכנס. פתחתי את פי כדי להכניס אותו, העמקתי הנשיקה והפכתי אותה לנשיקה נזקקת. נפרדתי מהפה שלו והתחלתי לגרור נשיקות על צווארו.
"תוריד את המכנסיים שלך ותשב על הכיסא שלך." - מלמלתי כשהתחלתי להוריד את המכנסיים הקצרים והתחתונים שלי.
הארי פתח את הכפתור שלו והוא הוביל אותנו לכיסא שלו, בינתיים המשכתי לנשק וללקק את גרונו.
"יש לי חומר סיכה להכין אותך על המגירות שלי."
"כבר עשיתי את זה בחדר ההלבשה."- לכדתי את שפתיו פעם נוספת, נעשיתי מרושל יותר מבעבר.
"דאמ, לואי."
"אני יודע." - צחקתי - "יש לי קונדומים בארנק, אז אנחנו לא עושים בלגן במשרד שלך, בייבי."
"כן, אוקיי.״
לקחתי את הארנק מהמכנסיים הקצרים שלי שכבר היו על הרצפה ושלפתי את שני הקונדומים החוצה. העברתי אחד להארי, ששם אותו על עצמו כשעשיתי אותו דבר.
YOU ARE READING
Dance Until It Hurts [L.S] // מתורגם
Romanceסיפור מתורגם מעל 204k צפיות :) --- לואי הוא סטודנט באקדמיה הלאומית למחול בשנתו האחרונה, לפני סיום הלימודים. הוא הרקדן הכי טוב שיש, והוא פאקינג יודע את זה. לואי חושב שיש לו את העתיד שלו. הוא חושב שהוא הולך להיות הרקדן הראשי בכל פעם שהוא רוצה. אבל פתא...