Nikin nk. Time skip
Noora oli nukahtanut jokin tunti sitten. Puhelimeni värähti, joten otin sen käteeni ja huomasin että Eetu oli laittanut minulle viestiä. Katsoin hänen viestit.-viestit-
Huokaisin. Laitoin puhelimen taskuuni ja lähdin eteiseen. Laitoin kengät jalkaan, otin äidin avaimet eteisen lipaston päältä ja lähdin.
Päästessäni ala ovelle, näin Eetun istumassa portailla ja polttamassa tupakkaa. Menin ulos ja poika käänsi päänsä minuun. "Mist halusit puhuu?" Kysyin. "Miks sä et pysty puhuu mul?" Hän kysyi, heitti tupakan maahan ja nousi ylös. "Puhuu sul mist? Ei oo mitään mist puhuu." Sanoin. "Tiiät kyl iteki." "Se mitä mul tapahtu, ei kuulu sul. Pidä huoli omist asioistas." "Mutku haluun pitää sustaki huolta." Hän sanoi.
"Miks? Et oo mun poikaystävä, ni älä käyttäydy niinku olisit." Sanoin. "Kai mä nyt kaverist saan pitää huolta." "Fine, miten vaa." Sanoin tylysti. "Haluun lopettaa tän meiä jutun, mikä sit ikin olikaa." Sanoin. "Miks?" Eetu kysyi. "En vaa jaksa enää." "Johtuuks tää siit etten pannu sua tänää?" "Ei." "Vaan?" "En vaa enää haluu, okei?" "Fine, ei sit." Eetu sanoi ja lähti kävelemään pois. Menin takaisin sisälle.
Jimin nk. Seuraavana päivänä
Sylkäisin lääkkeeni huoneeni roskikseen, otin reppuni ja lähdin eteiseen laittamaan kenkiä. "Hyvää koulupäivää!" Ohjaaja huusi yläkerrasta. En huutanut mitään takaisin, vaan lähdin.Time skip
Kävelin Heikin ja Leon luokse. "Mitä tehää viikoloppuna?" Leo kysyi. "Aattelin mennä taas pitkäst aikaa kuvailee luontoo." Vastasin. "Voidaanko tulla mukaa?" Leo kysyi. "Haluisin mennä yksi." Sanoin. "Okei, no Heikki mitä me sit tehää?" Leo kysyi. "No haluuks tulla mun luo kattoo elokuvaa, en oikee keksi mitää muutakaa tekemist." Heikki kertoi.Näin Nikin hoipertelevan koulun käytäviä pitkin. Halusin mennä kysymään häneltä, että oliko kaikki hyvin, mutta en kehdannut. En edes tunne kyseistä poikaa kunnolla, mutta miksi minua sitten kiinnostaa hänen vointinsa.
"Jimi?" Kuulin yhtäkkiä Heikin sanovan. Käänsin katseeni pois Nikistä. "Mitä?" Kysyin. "Nii et mennää luokkaa." Heikki sanoi. Nyökkäsin ja me lähdimme.
———————
Sanoja: 307
YOU ARE READING
Lets be broken together
Teen Fiction"Aioks lopettaa?" Poika kysyi. Laskin katseeni pois hänestä. "En mä tiedä. Haittaisko sua kuin paljo jos en lopeta?" Kysyin. ⚠️VAROTUKSET⚠️ -boyxboy/girlxgirl -Päihteitä -Väkivaltaa -Rajuakielenkäyttöä -Mielenterveysongelmia/addictioita -kiusaamist...