reiden yeni bir virüs çıkmıştı doktorlar virüs-c diyorlardı woo etkilenmiyordu bu virüs insanların aşkını ve psikolojisini bozuyordu
zeph= bana bişey olmaz ben insan deilim
rei= gerçi sende birşey deişmez
zephden dışarıda reinin anlattığı five night vardı zeph= rei onlar burda ıstırim mi!
rei= bekle bakalım ne diyecekler
dae= rei yardım et zombi var baoyu kapacaklaaaaaar
rei= defolun size övüp bitiremediğinz
sm entairment baksın be hynjin= GÜZELİM BİZİ YANLIŞ ANLADIN HEPİMİZİ SM ZORLADI REİ= KAPIYI KIRMAYA ÇALIŞTIĞINIZ AN SİZİ ÖLDÜRE BİLİRİM ANLADINIZ MI
ZEPH= ONAYLADIĞIN AN ÖLECEKLER
REİ= BOŞVER GELSİNLER ZOMBİLERİNN KAPMASSINDAN İYİDİR
nderworld binasının içindeki kaotik durumu daha fazla devam ettiriyordu. Zombilerin saldırısı başlamıştı ve rei, Five Night grubu, Zeph, Dae, kang ve diğerleri bu durumla başa çıkmaya çalışıyorlardı.
Rei, zombi saldırısına karşı direnirken, diğerleriyle birlikte strateji belirliyordu. Dae, zombiler tarafından kovalanan Bao'yu korumaya çalışıyordu.
Rei (sinirle): "Zaten SM Entairment'ı ve virüsü unuttuk, şimdi de zombilerle başa çıkıyoruz. Bu günlerde hiç sıkılmıyor muyuz?"
kang: "Rei, bize yardım etmeliyiz. Ama önce zombileri durdurmalıyız."
Zeph: "siz insanlar için bu durum zor olabilir."
Rei: "Zeph, bize bir avantaj sağlayabilirsin. Onları yönlendir, uzaklaştır."
Zeph başını sallar ve zombilere karşı etkili bir şekilde mücadele eder.
Five Night üyeleri, rei'nin liderliğinde, zombilere karşı savaşıyorlardı. Sıkı bir mücadele sürerken, diğerleri de kendi yetenekleriyle yardım ediyordu.
Dae (Bao'yu korurken): "Bao, zombilerden uzak dur. Onları buradan uzaklaştıralım."
Bao (titreyen sesle): "Teşekkür ederim, Dae."
kang (Rei'ye): "Bu zombileri bir şekilde durdurmalıyız. Aksi takdirde herkesin hayatı tehlikede."
Rei (düşündükten sonra): "Zeph, daha fazla zombi çek. Hadi onları buradan uzaklaştıralım."
Zeph, dikkat çekici bir şekilde zombilere yönelir ve onları uzaklaştırmaya başlar. Rei,kang, Dae ve diğerleri de kaçış fırsatını değerlendirir.
Rei (koşarken): "Underworld binasından çıkmalıyız! Dışarıda daha güvenli olabiliriz."
Zombi saldırısı karşısında Five Night ve diğerleri, birlikte çalışarak kaçış yolunu bulmalı ve virüsle başa çıkmanın yollarını aramalıydı.
tam çıkacakları zaman reiye bir zombi saldırır rei yere yığılır
kang = r-rei? iyi misin
Rei'nin durumu ağır olduğunu fark eden grup, acil tıbbi yardım için çaba sarf etmeye başlar. Kang hemen yanına gelir ve Rei'nin durumunu değerlendirmeye çalışır.
Kang: Rei, dayan, iyileşeceksin. Yardım istiyoruz, bir doktor bulmalıyız!
Grup, Rei'yi taşıyarak güvenli bir bölgeye doğru ilerlerken, zombi saldırılarına karşı dikkatli olmaya çalışır. Chan, Tae, Aang ve diğerleri, Rei'yi taşımak için birlikte çalışırken, Mel çevredeki tehlikelere göz kulak olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANG&YIN
Science Fictionlaboratuvar da çalışan reiley bir güntamamen farklı bir şekilde uyanır ve hayatı tamamen değişir