Hyunjin: yok ben buna bir ders vermeliyim
Bu sefer hyunjinin gözünün içinden bile sinirli olduğu anlaşılıyordu. Genç kız korkmamıştı değil . Ama eğilmezdi aşkı için hayatı için eğilemezdi. Dik durmaya devam etti genç adamın karşısında ne kadar güçsüz olsa da . Genç adam ise odadan ayrıldı kıza ölümcül bakışlar atarak10 dakika sonra .
Genç adam elinde civeli termometreyle geri döndü. Arkadaşları ne yapacağını anlamış olacaklar ki durdurmaya çalıştılar . Ama hyunjinin gözü hiç bir şey görmüyordu . Bir tane bağırdı tüm arkadaşları karşısında duramayacktılar şu an . Yapa bilecekleri hiçbir şey yoktu. Belki sonra pişman olacaktı. Ama sadece bir ihtimal..
Genç adam kıza yaklaştı. Elindeki termometreni taşa vurdu ve kırılıp cam parçalarının etrafa saçılmasına sebep oldu. Genç kızın elini avucunun içine aldı. Hyunjinin uzun kemikli ellerinin yanında genç kızın elleri minicik kalıyordu. Kırılmış ve içinde bir miktar civa kalmış termometreni genç kızın avuç içine yaklaştırdı. Keskin camla kızın derisi buluştuğunda cam parçaları kızın derisini delip geçti . Derin bir yara açtı , kalbindeki kadar derin olmasa da . Kızın yavaş yavaş kanına karışan civanı izleyen hyunjin sırıttı. Sonraysa kızın derisine sapladığı termometreni acımasızca döndürmeye başladı . Kızın elinden akan kan hyunjinin elini ve kıyafetlerini kirletiyordu. Kızın kanına karışan civaysa onun kalan ömrünü biraz daha kısaltıyordu , her dakika daha fazla .
Yn: 3 gün yaşaya bilirim . Yaşayacağım . Ve sen oraya geliceksin hyun . Benim için olmasa bile sevdiyin kadın için .Bu kelimele onun biraz daha sinirlenmesinden başka hiçbir şeye yaramadı. Kızın eline sapladığı kırık cam parçasını çıkardı ve sinirle duvara fırlatdı. Cam paramparça olurken hyunjinin arkadaşları konuşmaya başladı.
Felix: hadi hyunjin gidelim
Sarı saçlı cılız ama yakışıklı oğlan konuşurken gözü ile arkadaşlarına bir kaç şey işare etti . Ve hemen sincaba benzeyen çocuktan aynı şekilde cevap aldı .Sizce nasıl gidiyommmm?
Fikirlerinizi bura alalim.
Bu civa fikri nerden geldi bende bimiyom .
Hadi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Pişmanlık~ ~ Hwang Hyunjin ~
Tiểu Thuyết ChungSon pişmanlık fayda vermez.... Asla zamanı geri alamazsın . O bir daha geri dönmeyecek . ~unut onu~ ~ölsem bile hayır~