7.rész

1.2K 111 3
                                    

Hope szemszöge:

1 hónappal később:

Nehezen váltam el tőlük .Karla nénim nagyon örült nekem mikor megjelentem a lakásában aznap.Azt a boldogságot az arcán látni öröm volt számomra.Legalább neki jelentek  valamit és Danielnek.Jaj istenem.Azóta mióta eljöttem minden nap ő van a fejemben.Egyszerűen nem tudom mért jöttem el onnan.Vagy mégis?Nekik jobb nélkülem.Mark se kedvelt.Én ember vagyok,ők meg...mások.Mégis beleszerettem egy bukott angyalba.Nincs egy olyan este mikor ne sírva aludnék el.Egy képet elvettem Daniel szobájából,hogy legalább itt legyen velem.Lehet furcsa,de akkor láthatom.Igaz csak képen,de az is valami.Azon a képen olyan önmaga.Barna haja rendezett.A barnás-zöldes szeme mintha mosolyognának.Az a gödröcskés mosoly pedig ennivaló.Nagyon hiányzik.Jobban mint eddig bárki az életemben.Lehet én is neki?Vagy már el is felejtett?Igaz nem kezdtük el járni,de mi van ha ott maradok és akkor igen?!Sok megválaszolatlan kérdés amire csak Ő tudja a választ.

És mint mindig újra itt ülök kinn az erkélyemen és nézem az erdőt,ahonnan az egész kezdődött.Ennyire belemerülve a gondolataimba soha nem voltam.Míg nem szólt a néném.

-Hope?-kérdi.

-Megyek.-felelem

Bemegyek a szobámba,le a lépcsőn a konyhába,ahol a néném a vacsorát csinálja.

-Segítsek?

-Hagyjad drágám.Nem kell.-mosolyog.-Olyan püffedt az arcod.Baj van?

-Nem.Dehogy.-mosolygok és leülök egy székre.

Miután Karla megcsinálta a kaját,megvacsoráztunk és ő le is feküdt aludni mert holnap korábban megy dolgozni.Én pedig a Tv előtt gondolkodtam,hogy mi van ha visszamegyek a szüleimhez.De ezt az ötletet gyorsan elvetettem.

Éreztem,hogy szemhéjaim elnehezülnek és becsukódik a szemem.Takaróval rajtam el is aludtam egyből.

***

Reggel elhatároztam,hogy állást kéne szereznem így az aznapi újságban kerestem cikket.A szemem megállapodott egy Secrets nevű Club nevén ahova pultost keresnek és,hogy ma lehet menni,ha kell a munka.Megittam a teámat gyorsan és üzenetet hagytam Karla-nak ha előbb érne haza.:

Szia!

Elmentem a faluba mert találtam egy állást az újságban és megpróbálom  hátha felvesznek.Ne aggódj.

Puszi:Hope

Felvettem a bőrdzsekimet és elindultam ahhoz a címhez ami az újságban volt.Gyorsan megtaláltam a helyet és bementem a bejáraton.Egy lépcsőn lejutottam a clubba ami nagyon jól nézett ki(képen).Egy csaj állt a pult mögött lila?! hajjal.Mivel más nem volt ott így megszólítottam.

-Öhm...Hello.Én a meghirdetett állás miatt jöttem.

A csaj a hangomra megfordul és mosolyogva mondja:

-Sziaaa.Mia Light vagyok.Igen tudom mindjárt hívom a főnökömet.Hogy is hívnak?

-Hope.Hope Evans.-mondom gyorsan.

Mia csak bólint és el is megy.Pár perc múlva egy 30 év körüli pasi lép ki az ajtón mögötte Mia-val.

-Üdvözlöm.Hope Evans.-nyújtom a kezem.

-Szia.Tegeződjünk kérlek.Paul King.-ráz kezet.

-Rendben.

-Nos Hope mennyi tapasztalod van ilyen téren?-ül le a pultnál lévő székek egyikébe.-Foglalj helyet te is.-int

Az erdő titka(Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang