Bir anda bunu sorunca şaşırdım.
Hiçte beyfendi birine benzemiyor oysaki
tabii ki de red edeceğim,
Bana göre biri değil.
"Teşekkürler,istemiyorum."Bunu duyduğunda sarılı çocuğun biraz yüzü düştü ama sonrasında toparladı kendini yüzüme baktı.
Sırıttı.
"Geleceksin."Bu çocuk "hayır"dan anlamıyor sanırım.
Red ettim işte. Tanımadığım biriyle date mi çıkacağım ya? birde geleceksin diyor tam rahatsız bir tip. Ama ben rahatsız tiplerden de hoşlanırım.
Red flagler de iyidir."E şey hayır dedim?"
Sarılı çocuk,elini bana uzattı.
"Öncellikle tanışalım,ben emre."
elini tutmadım,siktirsin gitsin.
"Ben de buğlem.Tanıştığıma memun olduğumu sanmıyorum."
Bana gülümsedi tekrardan.
"Ben memun oldum."Eli boş kalan çocuk,sonrasında bana hoşçakal deyip gitti.
İremde çarşı boyunca kafayı sıyırttı bana.
Neymiş çocuk çok iyimiş olmalıymışım onla,niye kabul etmemişim."İrem git sen yiğit ile ilişkini düzelt. Benimkine ne ara sıra geldi?"
"Ya sus o benle barışırsa anasını sikicem onun."
İremle çark caddesine kadar full boş yaptık. Saçma sapan sikimsonik konular konuştuk.
Yağmur yapmaya başladı. Şemşiyeyi çıkarması için ireme söyledim.
Çantamın ilk gözünü açtı,orda olmayıncada ikinci gözünü,buldu sonra. sonunda şemsiyeyi çıkardı,bana verdi. Ben açamayınca ona verdim. İrem açınca onu tebrik ettim,sonra ireme japon efsanelerinden bahsettim salak saçma şeyler işte.Sonra gerizekalı bana şemsiyenin pembe olduğunu söyledi. Kör amına koyim.
Kırmızı bu.Ondan sonra yollarımız ayrıldı. O başka yöne ben başka yöne.
Eve doğru gittim evim ta anamın amında resmen.Otobüse bindim,beyaz kulaklığımı çantamdan çıkarttım, taktım.
Otobüsteyken instagram da geziniyordum,birde bildirimlerde ne göreyim!
@emrewwr sana bir mesaj isteği gönderdi