" Παραμονή Χριστουγέννων"

178 8 18
                                    

Ο Τζον έχει ήδη έρθει στην Μάνη και η χαρά της Αθηνάς είναι απερίγραπτη που θα περάσουν τις γιορτές μαζί...
Τζ. " Καλημέρα Αθηνά μου... Έχεις κλείσει κάτι για την παραμονή; Σκέφτομαι να σε καπαρωσω.."
Αθ. " Καλημέρα Τζον.. Προσπερνάω το μου και σου δηλώνω ότι δεν έχω κανονίσει κάτι.. Ίσως πάρω την μικρή και πάμε στο Σούνιο.... Στη μάνα μου!"
Τζ. " Α, μάλιστα.. Δε θα ήθελες να περάσουμε μαζί την παραμονή και τα Χριστούγεννα και να πας Σούνιο παραμονή Πρωτοχρονιάς; "
Αθ." Μπορώ να το σκεφτώ σε παρακαλώ; "
Τζ." Μπορείς... Σε αφήνω να το σκεφτείς αλλά δε θα περιμένω πολύ... "
Αθ." Μάλιστα! Θα το σκεφτώ σύντομα λοιπόν.... Θα τα πούμε! Σε φιλώ... "
Τζ." Θα περιμένω... Καλή συνέχεια Αθηνά! Κι εγώ σε φιλώ... "
Και κλείνουν το τηλέφωνο....
Η Αθηνά μετά από αυτό το τηλεφώνημα του Τζον σκεφτόταν μήπως έχει δίκιο... Να πήγαιναν όλοι μαζί στην μητέρα της Παραμονή Πρωτοχρονιάς..
Γύρισε η Φιλιώ από το σχολείο και η Αθηνά την φώναξε πριν πάει πάνω για να μιλήσουν..
Αθ. " Πριν πας πάνω για να διαβάσεις έλα λίγο να σου πω..."
Φιλ. " Πες μου.."
Η Φιλιώ την πλησιάζει και η Αθηνά την κλείνει στην αγκαλιά της και της δίνει ένα τρυφερό φιλί στο κεφάλι και πιάνοντας τα χέρια της της λέει..
Αθ. " Τι θα έλεγες να κάνουμε εδώ Χριστούγεννα όλοι μαζί και 28 του μήνα να φύγουμε για Σούνιο;"
Φιλ." Δε ξέρω.. Ότι θες εσύ!"
Αθ. " Καρδούλα μου, εγώ για εσένα το κάνω.... Θέλω να περάσεις όμορφα! Να έρθεις πιο κοντά μου και να κάνουμε επιτέλους αυτό το ταξίδι στο Σούνιο που τόσο πολύ ήθελα αλλά λόγω σχολείου δε γινόταν.. "
Φιλ." Ναι, αμέ... Δεν έχω πρόβλημα! Αλλά όταν λες ότι θα είμαστε όλοι μαζί εννοείς και τον Αποστόλη; Δεν τον θέλω αυτόν εδώ μέσα... " και σηκώνεται να φύγει ενώ το χέρι της Αθηνάς την σταματάει...
Αθ." Αφού είσαι εντάξει τώρα μαζί του.. Δεν είναι κακός άνθρωπος.. Γιατί τον έχεις πάρει τόσο στραβά; Σου τ' ορκίζομαι ότι δεν θα αφήσω κανέναν μα κανέναν να σε πειράξει! Όποιος τολμήσει να σε αγγίξει ξανά ξέροντας ότι το χάδι του ή το άγγιγμα του είναι βλαβερό για εσένα θα τον αναλάβω εγώ... Σε αγαπώ πολύ Φιλιώ μου και δεν θέλω το κακό σου... Το ξέρεις! "
Φιλ." Το ξέρω.. Κι εγώ σε αγαπώ και σου ζητάω συγγνώμη αλλά έχω περάσει τόσα και τους άντρες όλους εκτός από τον κύριο Λυκούργο και τον Μιλτιάδη και τους υπόλοιπους τους βλέπω σαν εχθρούς... " είπε με σπασμένη φωνή και έπεσε στην αγκαλιά της Αθηνάς κλαίγοντας...
Αθ." Σουςςςςς... Ηρέμησε ψυχούλα μου! Δε θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει! Σταμάτα να κλαις σε παρακαλώ, μου σπαράζεις την καρδιά... Θέλω να σου πω και κάτι ακόμα... "
Η Φιλιώ γραποθηκε από την αγκαλιά της Αθηνάς και έκλαιγε με λιγμους...
Αθ. (την τράβηξε απότομα πίσω) και κοιτώντας την στα μάτια της είπε.." Εεε.. Σταμάτα να κλαις! Δε θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει.. Με εμπιστεύεσαι έτσι δεν είναι; "
Η Φιλιώ σκούπισε τα μάτια της και της είπε σπασμένα..
Φιλ. " Ναι... Σε εμπιστεύομαι! Τι άλλο ήθελες να μου πεις;"
Αθ. " Λοιπόν.. Και στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι και στο τραπέζι της μαμάς μου στο Σούνιο θα είναι και ο Τζον.... Δε νομίζω να σε πειράζει!"
Φιλ. " Αυτόν τον κύριο για κάποιο λόγο τον πάω.... Μου αρέσει! Δεν υπάρχει πρόβλημα.. Αλλά για το μόνο που ανυπομονώ περισσότερο είναι να γνωρίσω την μαμά σου.. "
Αθ." Κοριτσάκι μου... Θα την γνωρίσεις και θα περάσεις υπέροχα μαζί της! " και την έκλεισε στην αγκαλιά της..
Φιλ." Πάω πάνω να διαβάσω... Και θα κατέβω να φτιάξουμε κουραμπιέδες και μελομακάρονα... "
Αθ." Αυτά όταν τελειώσεις το σχολείο σου... Στις 23... Θα τα κάνουμε παρέα... Τράβα να διαβάσεις και ό,τι απορία έχεις με φωνάζεις και την λύνουμε εντάξει;"
Φιλ. " Εντάξει.... "
Και δίνοντας της ένα φιλί η Φιλιώ έφυγε πάνω για να διαβάσει...

" Η Αγάπη Όλα Τα Μπορεί.." Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang