Şu anda ofiste oturan birkaç kişi bilgisayar ekranlarına dalmış gibi davranıyor, ciddi ve çalışkan görünüyorlardı. Ancak gerçek şu ki hiçbiri aslında çalışmıyordu.
"Çalışan İnsanların Aşk Hayatı Yoktur" grup sohbetinde atmosfer canlıydı.
Xiao Yun: Henüz gelmemiş olan yoldaşlar, doğrudan Ofisten bağlanın; iki patronumuz bir hesaplaşma yaşıyor ve bu çok şiddetli!
Hu Xia: Neden?
Li Jingjing: Hâlâ ankete kaç soru ekleneceği konusunda tartışıyorlar.
Hu Xia: Ciddi misin? Bay Xu kazandı mı?
Xiao Yun: Görünüşe göre atmosfer her zamanki gibi Bay Fu'nun lehine. Ama Bay Xu mücadeleyi bırakmadı; şu anda hakemi bekliyor.
Hu Xia: Büyük patron bu fırtınalı günde mi geliyor? Hasta değil mi?
Li Jingjing: Çok açık değil mi? Bay Fu emir verdiğinde, kim "hayır" diyebilir? İstemese bile gelmek zorunda. Bu son derece acil bir durum.
Bu açıklama herkeste kolektif bir Travma Sonrası Stres Bozukluğunu tetiklemiş gibiydi.
Hu Xia, mesai saatinde tuvalette yarım saat geçirdiği anı hatırladı ve yerine döndüğünde Fu Xiaoyu'nun arkasında durup sert bir yüz ifadesiyle "Mesai saatleri içinde neden masanda değilsin?" diye sorduğunu görmüştü. Şaşkınlık içinde kalmıştı.
Xiao Yun, iş gününün bitimine yarım saat kala DingTalk mesajlarına maruz kalma korkusunu hatırladı: "Teklifi saat 22:00'den önce almam gerekiyor."
Bu korkunç anları hatırlayan herkes dedikoduya olan ilgisini kaybetti ve bunun yerine sohbeti ağlayan kedi ifadeleriyle doldurdu.
...
Wen Ke'nin gelmesini beklerken, Xu Jiale ve Fu Xiaoyu boş bir masada ayrı ayrı oturuyor ve birbirlerini görmezden geliyorlardı. İkisinin de yüzünde ciddi bir ifade vardı ve bilgisayarlarında hararetle bir şeyler yazıyorlardı. Klavyelerinden çıkan tıkırtılar dışarıda yağan yağmura rağmen yankılanıyordu.
Wen Ke çabucak geldi. O sadece bir E Sınıfı Omega'ydı ve son zamanlarda yaşadığı bazı özel durumlar yüzünden yorgun görünüyordu. Bu yağmurlu günde aceleyle geldi ve yüzünde yorgunluk belirtisi vardı. Yine de gelir gelmez herkesi selamladı. Büyük patron olmasına rağmen nazik ve yumuşak bir kişiliği vardı ve şirketteki insanlar onun hakkında iyi bir izlenime sahipti.
Wen Ke yanına gitti ve Fu Xiaoyu'nun omzunu sıvazladı. "Xiaoyu."
Fu Xiaoyu, Wen Ke'ye bakmak için hafifçe dönerek, " Geldin demek," dedi.
Fu Xiaoyu, Wen Ke'yi uzun zamandır tanımasına rağmen, her karşılaştıklarında ona birkaç kez daha bakmaktan kendini alamıyordu - güzel ve narin olarak tanımlanabilecek bir yüz ve neredeyse fark edilmeyen bir feromon kokusu.
Her seferinde şöyle düşünmeden edemiyordu: Evet, aşk alanında sefil bir şekilde başarısız olmasına neden olan şey işte bu sıradan Omega'ydı.
Her zamanki soğukkanlılığını korumak için bu çalkantılı duyguları kasıtlı olarak bastırmak zorunda kaldı.
"Wen Ke," Fu Xiaoyu doğrudan konuya girdi. "Senden şirketten bir pay istiyorum, çok değil, sadece yüzde bir."
Wen Ke bir an durakladı. Aptal değildi ve bir şeylerin yanlış gittiğini hemen sezmişti. Bakışları Xu Jiale ile Fu Xiaoyu arasında gidip geldi ve hemen sordu: "Neler oluyor? Xu Jiale, bir şey mi dedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil Love Appears (BL) Novel ABO
RomansaTAMAMLANDI ✓ 71.bölümden itibaren tüm kalan bölümleri blog sitemden okuyabilirsiniz🫰 Boşanmış ve karamsar bir Alfa olan Xu Jiale'nin hayat görüşü şu şekildedir: "Umarım babam büyükbabamdan kalan tüm parayı harcamamıştır, böylece çok çalışmak zoru...