8.Bölüm- SAVUNMAK

185 12 7
                                    

Alarm sesiyle uyanmıştım. Elimi yüzümü yıkayıp sandviç ekmeğimi yedikten sonra üzerime siyah beyaz çizgili cropumu altıma İspanyol paça pantolonumu ve beyaz ayakkabılarımı giydim. Takılarımı taktım telefonu aldım ve evden çıkıp arabaya doğru ilerledim. İş yerinin önünde park ederken Mert Bey'de daha yeni geliyordu.

-Afra- Günaydın Mert Bey.
-Mert- Günaydın Afra. Nasılsın?
-Afra- İyim çok şükür siz?
-Mert- iyiyim bende. İş çıkışı bir restoranda sohbet edelim mi?
-Afra- Bilemiyorum ki yani.
-Mert- Tabi senin fikrin.
-Afra- İş çıkışına kadar ben Bi düşüneyim çünkü Eylül eve geç gelirse annem tek kalır falan ondan bilmiyorum gerçekten.
-Mert- Sen çok güzel bir evlatsın.
-Afra- Yani teşekkür ederim ama anneme destek olmak zorundayım.
-Mert- Tabiki öylesin.
-Afra- Iı şirkete geçelim mii?
-Mert- aa tabi buyrun.
-Nil- Mert Bey, Afra Hanım hoşgeldiniz.
-Mert- Hoşbulduk
-Afra- Hoşbuldukk

18 numaralı masamın başına geçtim bugün çizimin son günüydü ve dün çizmeyi bile unutmuşum. Napacaktım şimdi?

-Afra- Demet hanım ben dün çizimi yapamadım yani geçerli bir sebebi vardı ama..
-Demet- Mert bey çok dakiktir bunu biliyorsun. Çizimini zamanında getirmiyor olmanda onun için çok önemlidir.
-Cemre- Nolmuş?
-Demet- Çizimi yapmamış
-Cemre- Kovulmana bile sebep olabilir çünkü çok dakiktir bunu hepimiz biliyoruz.
-Afra- Ama siz benim dün neler yaşadığımı bilmiyorsunuz.
-Cemre- Tatlım dün yaşadıkların bi mazeret değil. Biz ne olursa olsun çizimi yapıyorsak sende yapmak zorundasın.

Cemre ve Demet'in dedikleri çok kırıcıydı evet ilkten Demet'i sevmiştim ama şimdi sergilediği performans neydi öyle benim annem ölebilir diye endişeden ilaç almadan uyuyamadım sebebini bilmeden dediklerine bakın.

-Afra- Bana bakın işten kovulurum falan dinlemem uğraşırım sizinle, ve ben uğraşırsam sizin için asla iyi olmaz.
-Cemre- Ay uğraşsana ya Allah aşkına uğraş hadi.
-Demet- Boşver Cemoş ya o kız zaten kalıcı değil kovulur şimdi.
-Afra- Siz anlamadan dinlemeden benimle bu şekil konuşamazsınız sizin karşınızda o masum kovulmamak için sakin kalan Afra yok duydunuz mu beni?!!!
-Demet- Kızım bak benimle doğru konuş.
-Mert- Hop hop noluyo burda
-Cemre- Mert Bey, yeni gelen kız Afar mıdır Afra mıdır nedir çizimini yaşadığı bazı özel sebeplerden dolayı yapmamış da işten nasıl ne zaman kovulacağını anlatıyorduk.
-Mert- 1.'si ismi Afra. 2.'si yaşadığı olayı bana anlattı ve ben sorun etmiyorum size noluyo. Bana bakın bir daha burda herhangi bir çalışanımıza bu tavırla yaklaşırsanız kovulacak taraf siz olursunuz ona göre. Hadi işinizin başına.
-Demet- Peki özür dileriz.
-Mert- Benden değil Afra'dan dilersiniz.

Mert bey çok sinirlenmişti niye bu kadar tepki verdiğini anlamamıştım. Ama onların dediklerine pişman ettiğine emindim. Nil hanım bize doğru yaklaştı.

-Nil- Mert Bey çizimler için 4 gün daha verdiğini söyledi bilginiz olsun.
-Aytaç- Tamamdır. Cemre'ye naptın sen.
-Afra- Ben mi?
-Aytaç- Burda senden başka kötü bir insan var mı?
-Afra- Bakın benimle uğraşmayın yoksa sizin başınız yanar.
-Aytaç- Allah Allah nasıl olcakmış o?
-Demet- Bir daha Afra'ya bulaşırsak kovcakmış Mert Bey.
-Afra- Aynen öyle canım ondan bulaşmayın tamam hadi baybayy masanıza gidin.
-Aytaç- Sen çok havalanmışsın
-Afra- Aynen öyle bebeğim aynen öyle :)))

İş çıkış saati gelmişti masamın üzerindeki eşyaları toplaydım. Mert Bey bugün restoranda sohbet ederiz demişti bu yüzünden kapının önünde Mert Bey'i beklemeye başladım.




Adını Sen Koy💗İlk SeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin