Multimediada Mira ve Ece'nin üniversitenin ilk günü giydikleri kıyafetleri var. Keyifle okumanız dileğiyle. Umarız beğenirsiniz.
***
Sonunda o gün geldi. Evet bugün Üniversite'nin ilk günü.
"Ece hadi. Çabuk ol biraz. " Dedim aşağıdan , yukarıda hala hazırlanmasını bitiremeyen Ece'ye...
"Ya bekle geliyorum. Ayy! Aynı erkekler gibi sabredemiyorsun. İlk gün kızım bugün. Biraz süslenelimki ilgi odağı olalım. "
"Tamam. Allah aşkına gel artık. Ağaç oldum meyve vereceğim birazdan. "
"Tamam geldim. " Dedi Ece merdivenlerden inip yanıma gelerek.
"Hele şükür. " Dedim bıkkınlıkla.
"Of Mira hadi senin yüzünden geç kalacağız ya. iki saattir mal mal bakıyorsun. Çıksana şu evden. " Dedi Ece kapıdan bana bakarak. Ne ara gittin sen oraya yaa?
"Şuna bak ya. Zaten iki saattir içeride olan benim ya. " Dedim Ece'ye kötü bakışlar atarken.
"Ay Mira şöyle yapma iki kat daha çirkin oluyorsun. "
"Ece!"
"Efendim. "
"Ya bide yüzsüz yüzsüz 'efendim' diyorsun. Sus!"
"Tamam. Hadi gel sende. "
"Tamam. " Dedim ve kapıyı kilitleyip evden çıktık. Arabaya atlayıp Üniversite'nin yolunu tuttuk. Bu arada arabayı Ege gelirken getirdi.
"Mira çok heyecanlıyım ben yaa. Of şimdi öleceğim stresten. "
"Al benden de o kadar. "
"Sen böyle yavaş yavaş sürüyorsun ya o zaman heyecanım daha da artıyor. "
"Ne yapabilirim hız yapamıyorum. Ayrıca olmamız gereken hızdayım."
"Ay şimdi orada ne taşlar vardır. Düşünsene. " Dedi Ece iç çekerek.
"Merak etme o taşlar bizim olur en kısa zamanda. " dedim tek gözümü kırparak.
"Hadi bakalım. " Dedi Ece ve kısa süre sonra okula geldik. Arabadan inmeden aynadan kendimize son bir kez bakıp arabadan indik. Tabi gözümüzde o havalı güneş gözlüklerimizle...
Ağır adımlarla ilerliyorduk tabi etraftaki bize bakan gözlerle beraber. Ece ile birbirimize bakıp gülümsedik. Bahçede birbirimize bakarak dedik ki;
"Hadi bakalım aşk çık karşımıza. " Ağır ağır yürümeye devam ederken
"Ece şu banka oturalım mı?" Dedim önümüzdeki bankı göstererek.
"Olur. " Dedi Ece ve oturduk.
"Ay Mira etrafa bir bak herkes bize bakıyor. "
"Ee bakılmayacak kız mıyız?"
"Haklısın valla. Allahım bizi özene bezene yaratmış. "
Lafı değiştirdim.
"Kızım hadi derse girelim. İlk günden başlamayalım. " Dedim. Saatime baktım daha on dakika vardı.
"Yaa ilk günden derse mi girilir ya? Girmesek?" Dedi yavru kedi bakışlarını atarak. Aslında benimde canım girmek istemiyor ama Ece'ye bunu söylersem neler olur bilemiyorum. Her gün derse girmemek ister herhalde?
"Hayır. Yürü sınıfa gidiyoruz. " Dedim ayağa kalkarak.
""Offff! "
"Oflama. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN APTAL HALİ...
MizahMutluluk mu? Aşk mı? Peki ya hayaller mi? Hangisi? Hepsini seçmek mümkün mü? Peki ya birisinden vazgeçmek zorunda kalırsan? Sizce Mira ve Ece hangisini seçti, ya da hayat onlara seçme sansı tanıdı mı? Her sayfası sürükleyici bir roman. Keyifle okuma...