Dia Jilat Biji Ku Akhirnya

6.5K 11 0
                                    

Dia menjilat faraj saya

Saya suka matanya…dan rasa badannya yang hangat akhirnya menimpa saya. Kami hampir berbogel. Saya tahu ia mungkin…akhirnya berlaku dan sekarang….. ———- ….

Nama Saya Missy. Saya tidak kurus lagi. Saya mempunyai payudara yang bagus sekarang…tetapi ia tidak bermula seperti itu. ….. Apabila Jerry menjadi ayah tiri saya, saya sudah pun panas dengannya, walaupun saya masih muda tetapi sudah cukup umur di negeri ini.

….Negeri ini mempunyai had undang-undang umur  yang paling rendah daripada semua…dan saya tahu itu…dan begitu juga dia. Saya mahu melakukan hubungan seks dengannya segera. Bagaimana saya boleh melakukan ini dengan ibu saya berkahwin dengannya. Saya betul-betul tidak kisah.

…..Dia adalah semua perkara yang tidak dimiliki oleh ayah saya yang hilang. Saya suka merenungnya dan merasakan faraj saya basah. Saya perlahan-lahan membuat rancangan untuk mendapatkan apa yang saya mahukan. Adakah ia akhirnya akan berlaku malam ini?…..Saya bertaruh ia akan berlaku. Saya tidak sabar kerana saya telah menggunakan setiap helah seorang wanita pengoda yang pernah saya dengar tentang dia untuk membuat dia melakukan hubungan seks dengan saya.

Saya suka permainan itu tetapi sekarang... saya telah menunggu cukup lama. Saya sangat menghendaki dia. 'Jom Jerry' saya berkata kepada diri sendiri...buat pada saya seperti yang saya tahu awak mahu. Mari kita mulakan hubungan seks yang kita berdua inginkan…..

#Fikiran Jerry....

Saya terfikir kembali tentang semua yang telah berlaku sehingga ke tahap ini. Ia hebat, berisiko, menyeksa, mengujakan secara seksual dan saya sudah lama mahu meniduri Missy.

…..Saya berkahwin dengan isteri saya atas sebab perniagaan. Dia berkahwin dengan saya untuk 'tiket makan'. Kami mempunyai kehidupan seks yang hebat, sehingga kami berkahwin. Hubungan kami mula menurun sejak itu. Saya dapati dia semakin banyak menghabiskan masa di rumah sepupu lelakinya. Sepupunya Yang Di katakan tidak berapa sehat dan dia 'hanya menolongnya'. Sementara itu, anak perempuannya, Missy, sangat menyukai saya dan bersikap agresif mengenainya.

Pada waktu mlm, si isteri cepat mengantuk dan akan cepat masuk bilik untuk tidur. Missy kemudian akan keluar dengan gaun malam kuning panjangnya dengan selimut besar dan duduk di sebelah saya. Saya akan berada dalam jubah saya. Dia akan menyelimuti kami berdua dan meringkuk dekat saya. Tangannya tidak lama kemudian mula membelai saya di bawah selimut.

Mengusap kaki, dada dan perut. Dia seorang gadis kecil molek seusianya dan mempunyai rambut coklat panjang, payudara kecil sederhana, susuk tubuh yang comel dan kaki yang hebat. Saya 'semacam' menahan dia meraba Dan membelai saya,… tetapi…. Saya pasti tidak kisah. Saya lebih tahu untuk menyentuhnya, tetapi dia yang menyentuh saya?….tiada peraturan tentang itu. Helah kecilnya yang seterusnya ialah duduk di atas riba saya semasa saya berada di kerusi malas saya...tetapi...hanya apabila ibunya tiada. ….

Sentiasa memakai gaun malam yang panjang itu. Dia tidak memakai coli dan hanya seluar dalam biru kecil. Dia akan melipat kakinya ke belakang di sebelah saya dan duduk betul-betul di batang saya. Saya memakai jubah saya pada waktu petang dan pagi. Saya dapat merasakan farajnya terbuka di atas batang saya. Dia akan bersandar pada saya dan merangkul saya, memastikan satu lengannya berehat menyentuh bahagian bawah tetek kecilnya. Dia akan mengeluh kuat dan kemudian sentiasa 'gatal' di antara kakinya. Gaun malamnya muncul sedikit, dan dia akan mencapai bawahnya dan menggaru? Saya tidak dapat melihat tetapi saya dapat tahu dia menggosok kelentitnya.

Pergerakan jari perlahan dan mengambil masa yang lama untuk 'mengaru'? Tidak mungkin, dia jelas sedang menggosok pukinya. Suatu ketika dia berkata: "Sekarang jangan lihat." Aku tersenyum dan menutup sebelah mata yang dia nampak. Dia tersenyum dan bangkit untuk melihat mata saya yang sebelah lagi terbuka. Dia menaikkan lagi gaun malamnya dan memasukkan sebelah tangannya ke dalam seluar dalamnya. Tangan itu mengangkat seluar dalamnya ke atas untuk sebelah lagi, dengan sebelah tangannya lagi dia menggaru 'oleh' pukinya. Dia mengambil masa yang lama menggaru 'sesuatu' dan pernafasannya meningkat.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dia Jilat Biji SayaWhere stories live. Discover now