Bölüm 15

194 29 1
                                    


Yeni Yıl Günü, Fu Xiaoyu uyandıktan sonra Tang Ning'den bir telefon aldı.

"Xiaoyu, bugün hâlâ işle mi meşgulsün? Bugün Yeni Yıl, bir gün izin almaya ne dersin? Teyzen seni ve babanı deniz ürünleri yemeye götürsün," dedi Tang Ning nazik bir ses tonuyla.

Fu Xiaoyu yatağına uzandı ve biraz kasvetli bir sesle, "Teyze, ben..." diye cevap verdi.

Önceki günkü uzun mesafeli uçuştan ve şirkette yaşananlardan sonra sürekli bir baş ağrısı vardı ve dün gece uyku haplarının yardımıyla zar zor uyuyabilmişti. Uyandığında hâlâ fiziksel olarak rahatsız hissediyordu.

Böyle anlarda, Tang Ning'in nazik sorusunu duyunca neredeyse ağzından bir kabul cümlesi çıkacaktı.

Bir an düşündükten sonra, "Bugün şirket yemeğim var," diye ekledi.

Ancak, hemen kendini toparladı ve "Sen ve babam yemeğe gidebilirsiniz; asistanıma sizin için iyi bir yer ayırtmasını söyleyeceğim" dedi.

"Pekâlâ. Eğlendiğinden emin ol," diye yanıtladı Tang Ning. Onu daha fazla zorlamadı ve sözlerine şöyle devam etti: "Xiaoyu, teyzen babanın dün hatalı olduğunu biliyor. Ne olursa olsun, şirketinize gitmemeli ve hatta sana vurmamalıydı."

Fu Xiaoyu sessizce dinledi. Diğer taraftan kadın alfa devam etti: " Baban yaptığından pişman; dün gece bana bunu anlattığında çok üzgün görünüyordu. Dinle, içten içe seni özlüyor. Biliyorsun, mezun olduktan sonra eve kaç kez döndüğün bir elin parmaklarını geçmez. Bu yanlış anlaşılma bu yüzden oldu. Üzgün olmasına ve senden özür dilemeye niyetli olmamasına rağmen... çabuk öfkeleniyor. Xiaoyu, babana kızma. Zamanın olduğunda, geri gelmeye çalış ve onunla daha fazla zaman geçir. İkinizi böyle görmek beni üzüyor, tamam mı?"

Fu Xiaoyu sonunda boğuk bir sesle, "Teyze, kızgın değilim," diye cevap verdi. "Sadece işlerim çok yoğun ama eve gelmek için zaman yaratmaya çalışacağım."

"Sen iyi bir çocuksun," dedi Tang Ning. "Kendine iyi bak ve bir şeye ihtiyacın olursa beni ara."

Fu Xiaoyu telefonu kapattı ve battaniyenin altına kıvrıldı.

Aslında, muhtemelen bunu zaten tahmin etmişti.

Tang Ning'in aramasının nedeni büyük olasılıkla Fu Jing'in üzgün hissetmesi ve ona şikâyette bulunmasıydı, bu yüzden aralarını olabildiğince düzeltmek istiyordu.

Bunu tahmin etmiş olmasına rağmen, yine de sabırla Tang Ning'i dinledi ve ona boyun eğmeye hazırdı.

Tang Ning kusursuz bir alfaydı, sessiz bir ev kadınıydı ve omegalarla ilgileniyordu. Ayrıca onu hiç azarlamayan veya dövmeyen mükemmel bir üvey anneydi.

Ona sadece minnettar değildi; onu gerçekten seviyordu. Bununla birlikte, çocukluğundan yetişkinliğine kadar, Tang Ning'in kendisine gösterdiği ilginin aslında Fu Jing'e olan sevgisinden kaynaklandığını her fark ettiğinde, bir kayıp duygusu hissetmekten kendini alamadı.

...

Kendini biraz iyi hissetmeyen Fu Xiaoyu, o gün için sıkı giyinmişti. Yakasında gri degrade desenleri olan yumuşak süt beyazı bir kazak seçti. Kazağın üzerine Kanada kaz tüyü bir ceket giydi ve bileğine elmas işlemeli kadranı olan bir Rolex saat taktı.

Çok fazla şık saati yoktu, bu yüzden bunu hem iş hem de gündelik ortamlarda sık sık takardı.

Kendi gündemi olmasına rağmen yine de yılbaşıydı, bu yüzden Fu Xiaoyu hediye olarak şarap dolabından yüksek kaliteli bir şişe Bordeaux şarabı seçti.

Evil Love Appears (BL) Novel ABOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin