Uzaktaki gece gökyüzünde aniden göz kamaştırıcı havai fişekler patladı. Fu Xiaoyu kendini tutamayıp ayağa kalktı ve ufka doğru baktı. Ancak o zaman gece yarısı olduğunu fark etti-
Çoktan yeni bir yılın başlangıcıydı.
Xu Jiale de ayağa kalktı, üzerindeki karı temizledi ve Fu Xiaoyu'ya bakmak için döndü. Aniden uzandı ve Fu Xiaoyu'nun ağzındaki sigarayı aldı.
"Pekâlâ," dedi ve sigarayı temizce söndürüp çöp kutusuna attı. "Artık geç oldu. Nerede yaşıyorsun? Seni eve götürmesi için bir araba çağıracağım."
"Kuzey Şehri'nde, Junya Malikanesi'nde yaşıyorum."
"Öyle mi?" Xu Jiale bir kaşını kaldırdı.
İfadesi biraz şaşkınlık gösteriyordu.
Junya Malikânesi, B Şehrindeki müstakil villalardan oluşan en üst düzey konut komplekslerinden biriydi. Oradaki en düşük fiyatlar elli ila altmış milyon civarındaydı.
Aile geçmişleri hakkında yaptıkları tüm konuşmalar göz önüne alındığında, Xu Jiale'nin buranın Fu Xiaoyu'nun ailesinin karşılayamayacağı bir yer olduğunu anlaması gerekirdi, özellikle de sadece birkaç yıldır çalıştığı için.
Fu Xiaoyu biraz çakırkeyif olabilirdi ve Xu Jiale'nin gözlerindeki merakı fark etmedi. Bunun yerine başını eğip bir telefon uygulaması açtı ve Xu Jiale'ye gösterdi. "Bir süre daha beklememiz gerekecek."
Yılbaşı gecesinin en yoğun saatleri bir süre daha devam etti.
"Biliyorum," diye gülümsedi Xu Jiale. "Ailemin şoförünü çağıracağım."
Bunu söyledikten sonra Fu Xiaoyu'yu rüzgârdan daha korunaklı bir yere götürdü ve aramayı yaptı.
Yeni yıl arifesinde bile Xu Jiale'nin çağırdığı araba hemen geldi. Yaklaşık on yedi ya da on sekiz dakika içinde, dikkat çekici siyah bir Phantom caddenin sonundan önlerine çıktı.
Fu Xiaoyu bir an için afalladı ve Xu Jiale'ye baktı ama hiçbir şey söylemedi.
Aslında Xu Jiale'nin varlıklı bir aileden geldiğine dair hep belli belirsiz bir fikri vardı.
Bu alfa geleneksel bir zengin çocuğu gibi görünmüyordu. Lüks bir araba sayılamayacak bir Tesla kullanıyor, işe giderken nadiren tasarım saatler takıyor ve genellikle arkadaşlarıyla yerel lokantalarda yemek yiyordu.
Bununla birlikte, kaygısız ve rahat tavrı, zenginliğe karşı zaman zaman gösterdiği kayıtsızlıkla birleştiğinde, tipik olarak sarsılmaz bir özgüvene sahip insanlarda bulunan niteliklerdi.
Artık servetiyle gösteriş yapma zahmetine bile girmiyordu.
Bazen, bu kadar soğukkanlı yaşayan birini gördüğünde, Fu Xiaoyu'nun kendi mücadeleleri ve özlemleriyle kıyaslandığında kendini küçük hissetmemesi zordu.
...
Xu Jiale şoförden arabadan inmesini istemedi; onun yerine Fu Xiaoyu için arabanın kapısını açtı ve kibarca, "Hey, Yu Amca, bu özel günde sizi rahatsız ettiğim için özür dilerim. Bu arada, babam B Şehri'nde değil, değil mi?"
Muhtemelen Xu Jiale'ye oldukça aşina olan şoför Yu Amca arabada kalırken gülümseyerek, "Bay Murong şehirde değil," diye cevap verdi.
Bu sırada Fu Xiaoyu çoktan arabaya binmişti ve dışarıda bekleyen alfaya "Xu Jiale, bizimle gelmiyor musun?" diye sormadığını geç de olsa fark etti.
"Hayır, Wen Ke ve diğerlerine bakmaya gideceğim." Xu Jiale eğilip ona baktı ve "Eve döndüğünde bana bir mesaj gönder" dedi.
"Yu Amca, lütfen yavaş sür. Arkadaşım biraz fazla içti," Xu Jiale aniden bir şey hatırladı ve şoföre talimat verdi, "Ve babama burada olduğumu söyleme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil Love Appears (BL) Novel ABO
RomanceTAMAMLANDI ✓ 71.bölümden itibaren tüm kalan bölümleri blog sitemden okuyabilirsiniz🫰 Boşanmış ve karamsar bir Alfa olan Xu Jiale'nin hayat görüşü şu şekildedir: "Umarım babam büyükbabamdan kalan tüm parayı harcamamıştır, böylece çok çalışmak zoru...