Sonraki birkaç gün boyunca Fu Xiaoyu ortalıkta görünmedi.
İkizler Kulesi'nin en üst katındaki olaylar IM Group'a aitti, ancak Aşk uygulamasından sorumlu şirket olan Lite'ın çalışanları bu gelişmelerden habersizdi.
Onlar için, en korkutucu patronlarının yokluğu nefes almak için bir fırsat olmalıydı.
Ancak, gerçeklerin farklı olduğu ortaya çıktı.
Aşk uygulamasının resmi lansmanı yaklaşıyordu ve en önemli tanıtım planı önümüzdeki hafta sonu için planlanmıştı.
Bu süre zarfında Lite, B Üniversitesi'nin merkezi oditoryumunda Aşk uygulaması için bir lansman öncesi etkinlik düzenleyecek ve B Şehri'ndeki çeşitli kolejlerden öğrencileri uygulamanın ilk deneme kullanıcıları olarak ağırlayacaktı.
Bu tanıtım planı ilk olarak Wen Ke ve Xu Jiale tarafından birlikte önerildi.
Üniversite öğrencileri aşk konusunda hevesli oldukları, yüksek derecede özgürlüğe sahip oldukları ve uygulamanın hedef kullanıcı grubuyla mükemmel bir uyum sağladıkları için ideal hedef kitleydi. Dahası, bu yaş grubu internet görüşleri ve yayılımı üzerinde en büyük etkiye sahipti.
Wen Ke ve Xu Jiale'nin pazarlama ve iletişim alanında resmi bir eğitimleri olmamasına rağmen, tanıtım planları, ürüne duydukları gerçek tutkudan hareketle iyi tasarlanmıştı.
Ancak, bir plana sahip olmak bir şeydi; uygulama ve kaynak entegrasyonu gerçek zorluklardı.
Bu bağlamda, iş uygulamaya geldiğinde Fu Xiaoyu'nun gerçek bir usta olduğunu herkes biliyordu.
Ancak, ne yazık ki, bu kritik anda Fu Xiaoyu hiçbir yerde bulunamıyordu.
Wen Ke, Lite'a sıfırdan başlamıştı ve medya kanalları açısından bol miktarda kaynağa sahip olmasa da, sınırlarının farkındaydı. Bu nedenle, geleneksel ve yeni medya kuruluşlarını listeleyerek ve onlarla tek tek kişisel olarak görüşerek basit bir yaklaşım benimsedi.
Bu basit yaklaşım kaynakların yeterliliğine değil, sıkı çalışmaya dayanıyordu.
Sağlık sorunlarına rağmen Wen Ke her gün şirkete gelmeye devam etti. Sonuç olarak, her zamankinden daha yoğun olan Xu Jiale de dahil olmak üzere diğer herkes daha da çok çalışmak zorunda kaldı.
Fu Xiaoyu bir fırtına gibiydi, Wen Ke ise yumuşak bir bıçak. Patronların tarzı ne olursa olsun, sonuçta çalışanlar fazla mesai yapmaktan kaçamıyordu.
Fu Xiaoyu'ya genellikle tahammül edemeyen Xiaoyun bile bir gün, "Bay Fu burada olsaydı daha iyi olurdu. O etraftayken tek yapmamız gereken çok çalışmak ve onu memnun etmekmiş gibi geliyor. O başımızdayken hataya yer yok ve bu garip bir şekilde güven verici."
Li Jingjing alay etti: "Sanırım Stockholm sendromundan muzdaripsin. Şahsen ben Bay Wen'i tercih ederim. En azından onun gözünde fazla mesaimiz 'sıkı çalışma' anlamına geliyor ve o da bunu daha fazla paket servis ve köpüklü çay ile telafi ediyor. Bay Fu'nun gözündeyse bu sadece doğal bir durum, değil mi?"
Hu Xia iç çekerek ekledi: "Bay Fu'yu biraz özlüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Bay Fu nereye gitmiş olabilir?"
...
Fu Xiaoyu gerçekten de izini kaybettirmişti.
O günlerde kişisel telefonu her gün işle ilgili mesajlarla dolup taşıyordu. Sonunda bundan sıkıldı ve IM Grubundaki tüm yönetici ve müdürleri engelledi.
Hem Han Jiangque hem de Wen Ke onu aramaya çalışmış, ancak Aşk uygulamasının kritik bir aşamada olduğunu bilmesine rağmen hiçbir mesaja cevap vermemiş ya da yanıtlamamıştı. Daha sonra onları WeChat'te de engelledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil Love Appears (BL) Novel ABO
RomanceTAMAMLANDI ✓ 71.bölümden itibaren tüm kalan bölümleri blog sitemden okuyabilirsiniz🫰 Boşanmış ve karamsar bir Alfa olan Xu Jiale'nin hayat görüşü şu şekildedir: "Umarım babam büyükbabamdan kalan tüm parayı harcamamıştır, böylece çok çalışmak zoru...