Herkese merhaba sevgili okurlar ve motorseverler.
Nasılsınız? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)
Bölümde +18 sahneler ve cinsel içerik mevcuttur. Rahatsız olanlar veya yaşı küçük olanlar lütfen atlasın. Uyarı koyuyor olacağım.
Sınır 15 oy 50 yorum 🩶
Şarkı: Two Feet - I feel like I'm drowning
.
Duyduklarım ile dudaklarım aralanırken hızla odadan çıktım. Gözlerim koridorun her köşesinde dolanırken tam karşımdaki sandalyelerde yatan birini fark ettim. İki sandalyeye sığdırmaya çalıştığı koca bedeni büzülmüştü.
Belinin ağrıdığına emindim ama üç gündür burada mı bekliyordu. Kimse neden söylememişti bunu bana. Ne kadar yanına gidip kollarının arasına girmek istesem de önce onlardan hesap sormalıydım.
Çıktığım gibi hızla odaya geri girdim. Herkes ayağa kalkmış tedirgin bir şekilde birbirlerine bakıyorlardı. Hepsinde tek tek bakışlarımı dolaştırdım. 'Kaya kaç gündür burada?' Birkaç saniye kimseden ses çıkmadığında sinirle ayağımı yere vurup sesimi yükselttim.
'Size bir soru sordum!' İlk öne atılıp itiraf eden Defne oldu. 'Sen hastaneye geldiğin andan beri burada.' Başıma giren ağrı ile elimi şakaklarıma götürüp ovaladım. Sakin kalmalıydım. 'Neden bana söylemediniz?'
'Ben istemedim.'
Kaya'nın sesini duymam ile gözlerimi yumdum. Sanki ona dönüp baksam gidecek gibiydi. Birkaç dakika öyle kaldım fakat bunun bir çözüm olmadığının farkındaydım. Daha fazla uzatmanın bir anlamı yoktu.
Gözlerimi açıp Kaya'ya döndüm. 'Neden peki?' 'Benden uzak kalman gerekiyordu.' Ağzımdan başka bir şey çıkamıyormuşçasına aynı soruyu tekrarladım. 'Neden?' 'Bir daha benim yüzümden kendine zarar verirsen cezanın yine ben olacağını anla diye.'
'Sen neden uzak kalmadın o zaman?' İri bedeni hareket edip yanıma yaklaştı. Kokusu günler sonra burnuma dolduğunda derin bir nefes çektim. Eli önüme gelen saçıma gitti ve kulağımın arkasına sıkıştırdı. 'Ben senden uzak kalamam ki.'
Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde başımı yana doğru çevirdim. Buna müsaade etmedi ve sıcak elleri çenemi bulup tekrar ona bakmamı sağladı. 'Çevirme o gözlerini benden başka yere artık.' Onu başımla onayladığımda daha fazla dayanamadım ve dudaklarımı dudakları ile buluşturdum.
Elimdeki çenesi ile birlikte diğer eli de yanağıma ulaştığında yüzüm sıcak elleri arasındaydı. Bu an hiç bitmesin ister gibi yavaşça öpüyorduk birbirimizi.
Abimin öksürük sesini duyduğumda nerede olduğumuzun farkına varıp hızla ayrıldım Kaya'dan. Kaya bu durumdan hoşlanmadığını homurdanarak belli etti.
Kafam usulca abime döndü. Kaya'nın elleri hala yanaklarımda olduğu için hareketlerim sınırlıydı. Abimin kaşları çatılı olmasına rağmen gözlerindeki mutluluğu görebiliyordum.
İyi olmamı istiyordu..
Hakan'ın sesini duyduğum bakışlarım ona döndü. Yüzündeki sırıtma halimizden memnun olduğunu gösteriyordu. 'Hadi gene iyisiniz he. Ben olmasam barışamayacaktınız.'
Abimin ağzının içinde konuştuklarını zorda olsa anlamıştım. 'O yüzden seni sokmadık ya buraya.' Hakan da duymuş olacak ki kaşları çatıldı. Elini beline attı ve içindeki çingeneyi ortaya çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU | +18
Novela JuvenilDeniz çıkacağı motor yarışında rakibinin gizli tutulduğunu öğrenir. Bu yarışı kazanmak içi her şeyini ortaya koymaya hazırdır peki ya canını? Kendinden emin katıldığı yarışta bilmediği ve en önemli detay olan rakibi Kaya Demirhan. Motor camiasının...