ben okulda kalmiyorum.

664 21 21
                                    

SELAMMMM
BU BENIM ILK KITABIM
UMARIM BEGENIRSINIZ VE OKURSUNUZ
OKUMAZSANIZ YATAGINIZIN ALTINA KAZUHAYI SOKARIM


O gun okulda universiteler arasinda proje vardi. Hatta projenin son gunuydu. Asiri akilli kardeslerimiz Jake, Jungwon ve Niki projeyi son gune kadar yapmamislardi. 

"KANZILER SIMDI BENI DINLEYIN" diye basladi (asiri derecede akilli olan) Jake.
"Dinledim kanzi" Diye cevap verdi Jungwon.
"Dinledim kanzi" Bunu kimin dedigini tahmin edebiliyosunuz sanirim. Evet. Niki dedi. Tabiki Jungwon'u kopyaladi.
"Riki askim beni kopyalamasan mi"
"Neden"
"Kaplumbaga deden"
"Hahaha cok komik dimi"
"KANZILER BENI DINLIYCEK MISINIZ"
dedi Jake.
Bunu duyan bizimkiler sustu. 
"KANZILER SIMDI OKUL BITINCE BIZ OKULDA KALCAZ" Dedi Jake ama daha cumlesini bitirmeden Niki sozunu kesti.
"NIYE BEN OKULDA KALMIYORUM BANANE" 
"BEKLE CUMLEMI BITIRIYIM"  Dedi Jake.
"NEYSE OKULDA KALCAZ PROJEYI BITIRCEZ TAMAM MI" Dedi Jake ve planini acikladi.
"Kanzi tamam guzelde biz su Sua  ya nasi yakalanmiycaz" dedi Jungwon. 

Sua bizimkilerin okulundaki temizlik gorevlisiydi. (baska isim bulamadim kizmayin.) Ama kadin bizimkileri oyyyyyyle sevmiyo kiiiii. Hatta bunlar bi ara ders calismak icin okulun kutuphanesine cikmislardi ama ders calismak yerine oyun oynamislardi ve SUA BUNU GORMESIN MI. O gundendir okuldaki hic bi temizlikci onlari sevmiyo ve kutuphaneden banlandilar. 

"Ben genede okulda kalmiyorum." Dedi Niki.
"KALMAZSAN KALMA SANA KAL DIYEN MI VAR" Dedi Jake ve konu kapandi.


Bir gun sonra herkes projeleri mudure (Tabiki Jake de verdi...) verdi ama mudur bi saat sonra Jake Jungwon ve Nikiyi odasina cagirdi. Mudurun odasina gittiklerinde C sinifindan Sunghoon, Heeseung, Jay ve Sunoo da oradaydi. 

Niki Jake'in kulagina fisildadi: Kanka su cene cizgisi bicaktan keskin olav varya ,heh o iste o. O cocuk bana tekme atandi.
Jake Niki'nin kulagina fisildadi: Konumuz suan bu mu sence.

Mudur konusmaya basladi: Cocuklar ben sizin projelerinize baktimda bunlar niye bu kadar benziyo????
Jake bunu duyunca yuzundeki gulumseme hemen ciddi bi hale gelmisti. Gruplarin lideri olarak Jake ve Sunghoon projelere bakmaya gitmistiler ve projeler gercekten benziyolardi.
"LAN KOPYACI SEN PROJEMI MI KOPYALADIN" Diye bagirdi Jake.
"NE ALAKA AMK ASIL SEN KOPYALADIN BIZIMKINI" Diye karsilik verdu Sunghoon.
"OLUM OKUL BITSIN SEN GORURSUN" Dedi Jake ve odadan cikti.

OHA BOLUM COK UZUN OLMUS
SIZI KORKUTMADIM UMARIM BU KADAR UZUN BI BOLUMLE
KAFAMDA DAHA KISAYDI BU BOLUM YAA
AMAN NEYSE
BAYBAY ASKLARIM IKINCI BOLUM TEXTING OLCAK



still monster | jakehoon (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin