~19. Bölüm ~

989 37 2
                                    

Gülay: hayırlısı be ablam..:) Neyse hadi uyuyalım .. bakalım yarın neler olacakkk..

....

sabah olur. Miray uyanır ama Gülay yoktur.. Yastığına bir not ilistirmstir ; "Ablam ben Can'la çıkıyorum.. Haberlesiriz..
Bu arada Günaydın.. :) :)"

Miray: Şapşal yaa..

O sırada kapı açılır.. Fatih şarkı mırıldanarak içeri girer.. Miray fatihin sesini duyunca hemen gözlerini kapatıp uyumuş numarası yapar ..
Fatih içeri girer.. Miray'ın uyuduğunu görünce şarkı söylemeyi bırakır.. Gider ve miray'ın yanına oturur... Elinden tutar..

Fatih: Çok seviyorum Seni bitanemm.
Der ve yanağından öper.. Miray yeni uyanıyormuş gibi yapar .. Ve gülümser..

Fatih: Günaydın hayatımın anlamı...

Miray: Günaydın..

Der ve doğrulur..

Fatih: Kahvaltıya gidelim mi..

Miray: Olur.. Ben üstümü degistiriyim geliyim..

Fatih: Tamam..

Miray kalkar ve banyoya gider.. O sırada Fatih'in gözüne mirayin baş ucundaki defter çarpar.. Bu defter miray'ın günlüğüdür..
Fatih hemen alır ve son sayfayı açıp ortasından okumaya başlar.. "Fatih beni gerçekten seviyor.. Bundan hiç şüphem yok ama bütün bu olanlardan sonra bana evlenme teklifi eder diye bekliyordum.. Ama neden etmedi hâlâ anlamıyorum.. Fatihi seviyorum. Çok seviyorum.. Ve Evlenecegimizden de suphem yok. Ama fatih bana neden ciddiyetini göstermedi. Bana ona guvenmem için bi sebebe elbette gerek yok ama henüz aileme kabullendirememisken gerçekten bir nedene ihtiyacım var.."

Fatih devamını okuyamadan Miray banyodan çıkar. Fatih hemen defteri yerine koyar ve okuduğunu çaktırmaz.

Fatih: Hazır mısın hayatım.. :)

Miray: Arkandan çantamı verir misin hayatım..

Fatih verir.. Miray çantayı alır ve tekrar banyoya girerken.

Miray: Hemen geliyorum . :)

O banyodayken fatih kendi kendine düşünür;;; " Miray'ım benim.. Neler düşünmüş. Elbette sana evlenme teklifi edicem... Ama çok acelecisin be bitanem.. Profesyonel bir evlenme teklifini 2 günde nasıl hazırlıyım. :) "

Can Tanem (FaMir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin