Zase my zvoní ten náš otravnéj budík. Pomaly se probouzím i když se my vůbec nechce. Věříte my žejo? No jo je to strašnej pocit ale to já vám asi říkat nemusím že ne?;)
Uklidila jsem si peřinu udělala si hygienu a převlíkla se. Jdu se kouknout jestli je Lisa hore nebo spí.
"Liso vstavejj!!" Potichu jsem budila svoji rozkošnou sestru. "Nee prosím Eli nee!!" "Promiň ale sama si si to vybrala." Začala sem ji lechtat. Hrozne se smála. Moje malička Lisa. "Prosím neee!" "Takže se vzdávaš a vstaneš hore Liso? "No tak jooo...."
Posadila se a přetřela si očička. Je hrozně roztomilá. Pomaličky vstala a převlíkla jsem ji. Dole mamka už měla nachystaný pro nás snidane na stolku. "No holky dobrý ráno,akurát jsem vás chtěla jít vzbudit." "Dobrý mami,ja nás Vzbudila." "Ty jsi moje chytrá holčička Elle. A ty samozřejmě taky Lisičko.
Jsem na cestě do školy ale nejdřív jsem šla do školky s Lisou ji tam odnést. Hroznĕ jsme se po cestě nasmáli. Je to roztomilá a moudrá holka. Jen dnes je tichá podle mně.
"Někdy fakt nenávidím tuhle školu sakra" řekla jsem Elise. "Jo tak to jsme dvě." "Tři." Řekla Ema.
Ptáte se proč? Zase jsme se pohádali. Ja s kurvakem Kaulitzem starším.
Hádka:
Nějaká holka ho odmítla když ji pozival na "rande". "Tome nebuď smutnej nějaká jiná si to stebou rozdá!" Vyprovokovala jsem ho "Ja se bát nemusím protože nevyzeram jak bubák." "No vždyť proto Kaulitzi." "Závist že nejsi tak hezká jak ja?" "JAK ty? Ne díky. Tebe chce každá druhá ale zamyslel si se už proč? Protože ještě nepřišli za hezkým chlapcem nemají skusenost a potřebuji něco nasbírat." Zasmal se. " dobře ty mimozemšťane." "Co?" "Pojď už ELLE." Řekla Elisa. "To se uvidí kto je mimozemšťan Kaulitzi."--
Už bude posledný hodina.
"Půjdeme do klubu?" Zeptala se Elisa. "Jo." Souhlasili sme. Zazvonilo. "Tak večer přijde ke mně a Půjdeme." Navrhla jsem. "OK." "OK." "Pa holky!!" "Paa." "Paa."Už se chystám do klubu. Dala jsem si trochu menší šaty. Radši bych si dala velke oblečení ale nemuzu protože holky by mě přetrhly. "Jsi krásná Ell." "díky ale i kdyby tak ty víc zlato." a jo my si normálně říkáme ze zlato.
(jakoze jsou v klubu)
"Ježíš zase je tady ten Kaulitz ale to jsme mohli čekat cize jde se chlastat." řekla Elisa . No ale to ne. "No to ne tak to já jedu domu. PA!" "NO TO ZAPOMĚN" řekla Ema a popadla mně spatky. "prostě budeme toho Kaulitze ignorovat" řekla Ema "říka ta prava... ale ta která by ho nejradši okoukavala i na záchodě." řekla Elis.
Ema ji dala facku a Elis odesla."HEEEEEJ!" řekla sem a schytala taky jednu od Emi. GIRL I DONT GIVE A FUCK FOR FREE! taky jsem ji jednu dala. Všichni se teď koukali na nás. Takovou facku co my teď dala no au. "AUU" odesla sem. sla jsem nahoru do nějaké koupelny co tam byla.
brečela jsem když vtom někdo zaklepal a já si utřela slzy "Bezte prosím pryč." ten někdo otevřel. "řekla sem at" nedokončila sem to a ten někdo mně objal a já jeho takový "hlavně nebreč" tenhle hlas my byl povědomý. odtahli jsme se od sebe. Bill? TEN BILL? TOMA BRACHA?
"Všechno jsem viděl a bylo my tě lito tak jsem se šel podívat jestli jsi v poho" "díky není třeba a jo jsem v poho."
......
Billa pov
Dlouho jsme se bavili Elle je celkem fajn... i jsme si něco o sobě řekli a tak.... já jsem předtím o ní věděl jenom to že je to holka ofc a nepřátelkyně Toma PLUS to že je to jediná holka co ho nechce . lezela při mně a usinala. když usla tak jsem ji vzal ke mně k mámě ak Tomovi domu. Dal jsem ji do Tomova pokoje protože on není doma a podle mě nepřijde až ráno.
Zpet k Elle pov
vzbudila sem se a věděla jsem že nejsem u mě doma. girlll where the fuck i am? vstala jsem vzhůru, vysla sem ven z pokoje a sla dolů. byla tam nějaká paní. "o ahoj já jsem Billova máma on te sem přivezl pokud si vzpominas."
zněla mile. počkat proč Bill a proč jsem tady. přišel Bill
"oo ty už jsi vzhůru no dobré ráno já jsem tě sem odvezl protože si usnula a já jsem nevěděl sem kde bydlíš a spala jsi v klidu u Toma." TOMA? TO NEEE.... "oh tak diky já už pujdu domu ještě jednou diky a pa" odešla sem domu.
Už jsem doma.
...
New story!! Dnes je to přesně rok od mého prvního příběhů!! Mam ho zveřejnit??
YOU ARE READING
Struna lásky a nenávisti-!only cz!
RomanceAhoj Lidi. Mám rodiče a sestru Lisu. Sestra ma 5 let. Ja mam 16 let a o moji malickou sestru se často starám když je moje máma v práci. Moje máma je v práci snad furt a můj otec taky. Chodím na střední školu hudby. Chci být totižto gitaristka. Mám k...