Szuperhősök világában
A Lila Villám
Steve Strom. Ez volt a neve annak a legendának, aki Lila Villám néven vált ismertté. Hiába múlt el alig tizennyolc éves, mikor meghalt; képességeinek, arany szívének és makacs jellemének köszönhetően nagy hírnévre tett szert.
Egy nem épp átlagos fiúként született. Ugyanis édesapja maffiavezér, anyukája pedig drogkereskedő volt. Két évvel később született nővérénél, Susan Strom-nál. Őt lehetett egyedül szegény fiú normális családtagjának nevezni fiatal éveiben. Miután a nemzetközi szuperhős-szervezet, másnevén a H.E.R.O. letartóztatta a szüleit, a két ifjút befogadták. Ezen az is segített, hogy mindketten felfedezték különleges képességüket. A fiú ekkor jött rá, hogy képes a testével elektromosságot előállítani. Először apró szikrák, aztán nagyobb csíkok jelentek meg. Az ujja hegyéből kilőtt villám lila színt öltött magára.
Kiképzésén ismerkedett meg egy kedves, szőke hajú lánnyal, aki legjobb barátjává vált. Stella Kophier. Jól megértették egymást, sok közös témájuk akadt. Mindketten felnéztek a korábbi generáció hőseire. Bár Stella szerette Steve-t, néhány fiatal hős nem igazán bánt vele szeretetteljesen. Folyton piszkálták, gúnyolódtak vele a bűnöző szülei miatt. A Lila Villámot sem kellett azonban félteni. Kitudott állni magáért, s ha felhergelték, megmutatta a foga fehérjét. Emellett viszont Steve egy iszonyatosan kedves fiú volt. Kedves mindenkivel, aki megérdemelte.
Még alig lépte át a felnőttkor határát, egy veszélyes küldetésre küldték őt Stella, Susan és a piszkálói társaságában. Egy bűnözőt kellett elfogniuk, aki a Smaragd-Kanyonban lapult meg a hatóságok elől. Miután sikerrel jártak, s fellélegezhettek a serdülő hősök, a kanyon egy nagyrésze rájuk omlott. Vagyis majdnem mindannyiukra. Steve elektromos szupererejének segítségével, a saját részecskéinek mozgását felgyorsítva egy pillanatra saját maga szerzett akkora gyorsaságot, mintha egy égből aláhulló villámcsík lett volna. Azonban ezen – röpke pillanatig tartó – elképesztő gyorsaságot nem arra használta, hogy magát mentse. Sikerült legjobb barátját, Stella-t ellöknie a felé sebesen eső óriási szikladarabok elől. Sajnálatos módon a többi hős, Susan és maga Steve is a kövek alá szorult. Stella próbálta megemelni a sziklákat, hívott segítséget, de mind hiába. Akkor még csak néhány klónt volt képes idézni, nem eleget ahhoz, hogy egy hatalmas követ megmozdítson. A H.E.R.O. többi embere már későn érkezett.
Steve a Smaragd-Kanyonnál történt hőstettéért kitüntetést kapott, s azóta sokak szívében él példaképként. Jólelkűségéről tett akkor tanúbizonyságot, mikor saját maga helyett barátját mentette. Megmutatta, mi teszi az igazán jó szuperhőst. Áldozatot hozni. Ha kell, az ártatlanok védelméért akármit megtenni, még a saját károdra is.
-333-
YOU ARE READING
Szuperhősök Világában II. - A Masayoshi kora /BEFEJEZETT/
AdventureMiután túlestek a kiképzésükön, Eron-ra és barátaira igencsak nehéz feladat vár, mikor is feldugja fejét egy Masayoshi nevű bűnszervezet. Vajon a természetfeletti erőkkel rendelkező hősök elég erősek lesznek, hogy megállítsák Ahmya-t és társait terv...