ʕ'•ᴥ•'ʔ
Selam kuzucuklarim🐑.
Begeni ve yorumlarınız için simdidennn tesekkurlerrr.
İyi okumalar dilerim🌺✨🥺
Bölüm oy sayısı 35..
.
Az önce olanlara anlam vermek benim için zordu.
Tanrı aşkına, jungkook hyungun nesi vardı böyle?
Beni kıskanmis miydi?
Beni kıskanması için gerekli bir sebebi bile yoktu ki.
Zaten işini yapan adam,ben geldiğimde kendine çeki düzen vermiş ve dikkatini bana yoneltmisti.Sevgili olsaydık kiskanabilecegi bir olay olabilirdi belki.Ama biz sevgili değildik ki?
Bırakın sevgili olmayı,anlaşmayı bile imzalamamis,sevisme arkadaşlığını bile kararlastirmamistik.
Biz onunla hicbirseydik.
Buna rağmen neden beni kıskandığını çözebilmiş değildim.Aramizda hiçbir bağ,hiçbir yakınlık yoktu.
Farklı bir çekim vardı bizi birbirine yaklaştıran.Tensel çekimle sınırlı değildi ancak duygusal olduğunu da düşünmüyordum.
Aynı olay benim başıma gelseydi jungkook hyungu kiskanicagimi da sanmıyordum.
Yine de onun kıskanıp sinirlenmesi hoşuma gitmişti.İliskimiz yeterince toksik değilmiş gibi,birde onun,bu baskın hallerine düşmem oldukça saçma gelebilirdi size.
Ona doğru cekiliyordum.O da bana doğru çekiliyordu.
Bu toksik ilişki nereye kadar ve nasıl bu şekilde gidicekti emin olun bende bilmiyordum.İliskimiz demek bile bana zor gelirken,onun beni, sevgilisi olarak tanıtması şaşkına çevirmişti.
Bir şekilde bundan memnundum.Ama olmamam gerektiğini de biliyordum.
Biz onunla sevgili değildik.Yatak arkadaşlığı yapıyorduk.
O zaman neden sevgili gibi hareketler yapiyorduk?Neden bundan rahatsız değildik?
Onu sevmiyordum.
Ona aşık değildim.
Ondan hoşlanmıyordum.
Aramızda bir sınır olmaliydi!Lanet olası sınır ise bizim aramizda söz konusu bile değildi!
Birbirimizin özeline girmeye başlamıştık ve itaatkar bir şekilde birbirimize boyun egiyorduk.
Beni kiskanmaya hakkı yoktu.Benim de,onun kıskanma şeklini sevmeye!
Ne yapacağımı sasirdigim bir andaydim,anlık sinirimle ona cikismistim.
Ve bir kere daha ona yenilmiş,opucuklerimle onu sakinlestirmeye çalışmıştım.
Şaka gibi birseydik biz.
En saçma ikili,en saçma ilişki tarzı.
Tamda benim başıma gelebilecek bir olaydı.
En çok canımı acıtan şeyse, dudaklarımın, onun tenine alışmaya baslamasiydi.
Kusursuz duruyordu.
Yemin ederim karşımda beni kıskandığı için sinirlenip,benimle tartışan hyungum kusursuz duruyordu.Yumusacik yanakları ve keskin çene hatlarıyla onu öpmem için,dudaklarımın karincalanmasina sebep oluyordu.Sinirim bir anda dindi.Amacim sadece onu opmekti ve bunu olabilecek en saçma şekilde dile getirmiştim.
Saniyesinde sakinlesmesini ve alık alık bana bakmasını bende beklemiyordum.
İşime gelmişti.
Dakikalarca yanaklarını öpmüş,ellerimle dudaklarının balık gibi gözükmesini sağlayarak uzun bir süre somurmustum.Tadına vardigim en güzel şey olabilirdi.Hatta olabiliri bile fazlaydı.
O bu zamana kadar tattigim en güzel şeydi.
Ne kadar süre boyunca onu optum bilmiyorum.Tek bildiğim onu her optugumde saçlarımı okşayarak,opucuklerimi saymasiydi.
Tam 88 öpücük.
Yine de az gelmişti bana.
88 kez opmustum onu.Bir 88 kere daha öpmek isteyerek.
Onsuzluk bir bağımlılık gibi girmişti şimdi kanıma.Yoksunluk çeker gibi istiyordum onu içimde.En derinimde olmalıydı.
Benimle olmalıydı.
Ona en güzel hünerlerimi sergilemeli ve tekrar kendime hayran etmeliydim.
Üstelik bunu, bu sabah gelen özel kargomla yapicaktim.
Sinirlendiği şeyin, kendi ölüm fermanı olduğunu anladığında,iş işten gecmis olucakti onun için.Ve kazanan yine ben olucaktim.İstedigimi elde edecek, cennetimde tutsak kalmasını sağlayacaktım.
.
Smut ağırlıklı bir fic olucagini belirtmiştim ve bir sonraki bölümde 🤏🏻🔞💏...
Ficin gidişatı nasıl sizce?
Sıkılıyor musunuz okurken?Begendiyseniz oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfenn🥺✨🌻
Yeni bir kurgum var ve konusu çok içime sindi.
Tıp öğrencisi jungkook ve profesör Bay Kim🙊Hepinize teşekkürlerrr.Umarim iyi bir gün gecirirsinizzz☃️🌲🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex With TK
FanfictionBenden başka bir kucağı arayamayacak hale getirecegim seni.Böylece hep bana ait olacaksin.