10

233 23 3
                                    

Jisung ile karşılıklı oturmuş konuşuyorduk. Sanki her şey yeniden başlamış gibiydi. Bu sefer yalan yoktu ama. İkimiz de sadece doğruları söylüyorduk.

"Ciddi söylüyorum!"

"Ne yani sen gerçekten tekvando mu yaptın?"

"Hem de 12 sene."

Jisung güldü. Ben de güldüm. Birbirimize baktık. Sadece durduk öyle.

"Dışarı çıkalım mı?"

Dedim. Burada oturduğumuz sürece onu öpmeden duramayacağım.

"Nereye gideceğiz?"

"Hiçbir yere."

Jisung gülümsedi.

"Tamam, olur."

İkimiz de ayağa kalktık ve ceketlerimizi alıp dışarı çıktık. İkimiz de fazlasıyla içmiştik ama sarhoş değildik.

Dışarı çıktığımızda düşündüm. Ne yapabiliriz?

"Şehrin merkezine gidelim!"

Dedi Jisung. Ben de onay verince otobüs durağına gittik. Araba kullanamazdı Jisung. Taksi de ben istemedim.

Otobüse binince insanlara baktım. Herkes yorgundu. Büyük ihtimal evlerine gidiyorlardı. Jisung'a baktım. Telefonuna bakıyordu.

"Bir şey olmadı dimi?"

"Bir şey yapmadıysan olmamıştır."

Sustum. Jisung bana göz ucundan baktı ve sonra tekrar telefonuna baktı.

"Şakaydı. Anneme yazıyorum. Yarın ziyarete gideceğim onu."

Jisung ile hiç ailelerimiz hakkında konuşmamıştık daha önce. Bunun nedeni biraz da bendim. Ailemi tanımasını istememiştim.

"Baban?"

Jisung bir süre bana baktı.

"...O hapiste."

Yine sustum. Jisung telefonunu cebine koyunca ben telefonumu çıkardım ve fotoğraf uygulamasını açtım.

"Gel."

Dedim Jisung'a. Jisung dibime geldi ve kamerayı görünce poz verdi. Sonra da bana baktı.

"Bunları anı olarak çekiyorsundur umarım."

"Başka neden çekeyim?"

Bana imalı imalı bakış atınca göz devirdim. Durağımızın anonsu yapılınca da düğmeye bastım. Jisung ilk inen olmuştu. Ben de indiğimde beni beklemeden yürüdüğü için onu takip etmek zorunda kalmıştım.

"Öküz."

Dedim içimden. Sonra da dediğime pişman oldum çünkü duymuştu.

"Kendine deme öyle şeyler. Hoş değil."

Jisung biraz yavaşlayınca ona yetiştim ve beraber yürümeye başladık.

"Ne yapalım?"

Dedim. Jisung sanki beni dinlemiyor gibiydi.

"Biliyor musun? Hiç lunaparka gitmedim."

Durdum bi süre. Nereden çıktı bu şimdi? Etrafımıza bakındım ve nedenini anladım. Lunapark vardı ileride.

"Gidelim mi o zaman?"

Jisung bana döndü. Durduk ikimiz de kaldırımlarda. Jisung bir bana bir de lunaparka baktı.

"Önce tekele uğrayalım."

Sorgulamadan kabul ettim teklifini. Jisung biraz daha içki almıştı. Lunapark sahilin dibindeydi o yüzden biz de sahilin yakınındaki betonluk alanda bir banka oturup biraz daha içtik. Normalde ben içmezdim ama Jisung ısrar etmişti.

Magazin || JilixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin