Koncert estéje..

167 6 2
                                    

Szeretlek El!És ne hagyd hogy az emlékek elvesszenek!..
Én is szeretlek téged Tom,de vele kell lennem!Néztem fel az égre.
Neked velem kell lenned,és vigyázni fogok rád!Mindentől meg védlek!Puszilta meg a fejem bubját.
Szeretlek Tom!Néztem fel rá.
Én is téged kicsim!

A buliba nem maradtunk sokáig már,inkább haza mentünk.
Gusti,Geori,Billy a nappaliban ültek és tv-t néztek,mi meg Tommal fent voltunk az emeleten.

Minden rendben?Kérdezte Tom.
Persze!..Mosolyogtam rá,de ő is tudja hogy ez inkább kényszer mosoly volt.
Tudom,hülye kérdés volt.Nyilván nem vagy jól ezek után.
Hát nyilván nem.Flegmáztam vele.
És akkor elmarad a holnap esti dolog?Nézett perverzes mosolyal.
Lehet.
De nemár!Megigérted!Egyből át váltott a szomorú Tomra.
Tom,kurvára nem vagyok jól!
Hát veled normálisan sem lehet beszélni szóval,én léptem.Lépett ki a szobából,én meg elkezdtem bögni.A szemem már be volt dagadva és piros volt.
Ajh mindent elcseszek!
Bocsánatot kellene kérnem.Szeretem Tomot,sőt imádom!De meg kell értenie hogy nem róla szól minden.

Szép lassan le batyogtam a nappaliba,Billy,Gusti és Geori már aludtak.Tom volt csak fent egyedül,és a telefonját nyomkodta.

Szia.Köszöntem neki oda.
Szia.
Nézd Tom,én én sajnálom tudod csak-.Nem hagyta hogy befejezzem.
Nézd kislány,én sajnálom!Nem tartozól magyarázattal!Én kaptam fel a vizet mert vágyom rád,tudom most nem vagy a legjobb helyzetben de idővel jobb lesz!Mosolygott rám.
Imádom hogy megértesz!Öleltem át.
De azért nem bánnám ha azt mondanád hogy akarnád esteleg!Kuncogtunk.
Szeretlek Tom!Megyek aludni!
Vá,várj!Te velem alszol,nem?
Ha azt akarod akkor gyere!Mondtam mire ő egyből kipattant az ágyból.

Felmentünk,mellé feküdtem és el is aludtunk.

Másnap reggel hamar fel kelltek A srácok is elmentünk még vásárolni elmentünk kajálni és vártuk izgatottan az estét. A fiúknak eszünkbe jutott hogy nézzünk valamit úgyhogy még moziba is sikeresen el tudtunk jutni!
Várod már az estét? Kérdezte tőlem Tom.
Igen valóban várom, kíváncsi vagyok hogy hogy fogsz játszani!Mosolyogtam rá.

Hamar elment az idő már este 8 volt. Felöltöztünk, kajáltunk még egyszer,beültünk a kocsiba és elindultunk az utunkra egyenesen a koncert helyszínéhez.

Az úton igazából csak zenét hallgattunk,nevetgéltünk de amúgy hamar eltelt az is mert 2 óra múlva már meg is érkeztünk.
Aranyosan fogadtak minket, Vagyis inkább Tomékat.
Én ültem egy széken addig amig nekik körbe mutogatták a helyet.
Pont láttam hogy Tomot piszkálja az egyik csaj,puszilgatja meg ölelgeti.
Feláltam és oda mentem.

Szálj le róla!Mondtam a nőnek.
Miért ki vagy te?Kérdezett vissza.
A barátnője Tomnak,szóval húzz el a közeléből te kurva!Kezdtem feszült lenni.
Chh,amúgy sem vagy annyira jó pali.Mondta Tomnak,majd sétált el.-Hülye picsa!Mondta a háta mögött.
Oo mindjárt oda megyek és meg is baszlak te ribanc!Tom fogott konkrétan vissza hogy ne menjek a csaj után,különben simán neki estem volna.

Hé El,ne foglalkozz vele!Mondta a szemembe Tom,majd megcsókolt.

Ne higyj neki!Nagyon jó pali vagy!Kuncogtunk együtt.
Szeretlek El!Köszönöm hogy ki álltál értem!Ölelt át.
Ez semmiség!Én is szeretlek Tom!Majd megfogta a kezem és sétáltunk a többiek után..


—————————-—————————-————————

Hii,lehet hogy ma még jön ki másik része!
Ebből szeretnétek még ma,vagy a másik storyból?
Szeretlek titeket!📚🫶🏻..

Kellesz nekem/Tom Kaulitz💋Where stories live. Discover now