Je tak unavený z toho, že všichni kolem něj umírají. Počet obětí stále roste, ale poslední plánovaný odhad podporoval tvrzení Jeana: drtivá většina členů vojenské policie byla zničena a s nimi více než polovina zúčastněných vojáků padli. Hannes byl zabit před jeho očima, Mikasa těžce zraněna a Erwin, velitel Erwin, přišel o ruku a padl v bezvědomí. Byli schopni diskutovat okolnosti jen krátkou dobu před tím, než by bylo nařízeno vrátit se do velitelství zotavit se a čekat na další rozkazy. A naneštěstí pro něj, cestování je čas vystřízlivění a dává mu příliš mnoho času na mučení se se svými myšlenkami a vzpomínkami.
Přirozeně, obviňuje sám sebe. Vždy se obviňoval a vždy se obviňovat bude. Je naštvaný. Je absolutně rozzuřený z toho, že neudělal nic produktivního dřív, že nebyl schopen zachránit svou matku, Leviho četu, Hannese nebo kohokoliv z jeho spolubojovníků. On si uvědomil, že jim mohl pomoci, když už bylo příliš pozdě, kdy více než polovina vojáků byla mrtvá. Byl polapen znovu, ta situace byla jeho chyba a on na to nikdy nezapomene. Životy byly ztraceny ve snaze ho chránit a uchránit, snažili se opravit chyby, kterých se dopustil, a snažili se zabránit tomu, co se mu právě děje. Všichni se obětovali kvůli němu. On by je pomstil, on by zajistil, že hradba Maria by byla uzavřena a lidé, kteří zradili lidstvo, by zaplatili...
Ale teď se vraceli do temného ticha zámku. Eren je jen unavený.
Podíval se kolem a našel Armina procházejícího se sklesle vedle Jeana, který jen něco tiše mumlal. Něco co řekl, dokázalo vytáhnout v koutcích rtů Armina malý úsměv a Jean si nemohl pomoci a usmál se také; Eren mohl jen předpokládat, že nacházejí útěchu v možnosti promluvit si s někým, kdo je chápe. V tu chvíli cítil záchvěv žárlivosti v hrudi a podíval se na Mikasu, ta tvrdě spala v dřevěném košíku těsně před ním.
Vždycky byla jeho systém podpory. Byl schopen svěřit se jí a ona vždy věděla, když byl rozrušený nebo rozzlobený dřív, než ještě něco řekl. Byli si hodně blízko, ale v poslední době se cítil odpojen a to ho trápilo. Není to silné odpojení jakýmikoli prostředky, byl by stále schopný od srdce se obětovat, aby ji zachránil, protože ona je jeho rodina, ale od toho dne, kdy ji přivedl do samotného hradu, se něco změnilo. Teď spí, není k dispozici, když někoho potřebuje, jako nějaký druh morbidního symbolického vtipu.
Je žárlivý, protože se cítí mizerně a chce být schopen mluvit s někým, kdo mu rozumí a to se pomalu usazuje v tom, že nikdo z jeho přátel mu to nemůže nabídnout. Nikdo z nich plně nerozumí tíze rozhodnutí, které učinil a jak tu tíhu nese na svých bedrech. Nemohou určit, že on byl osobně zodpovědný za smrt stovek lidských životů, že udělal rozhodnutí, které dopustilo smrt jeho týmu nebo že seděl u stolu s nejsilnějšími vojáky, které průzkumná legie kdy měla, a pak najednou seděl sám. Nemohl vůbec doufat, že najde útěchu u svých přátel a zatímco se deprimuje, je rád, že se nikdo z nich necítí tak jako on. Tohle je břemeno, které si nikdo nezaslouží nést, zejména jeho nejbližší ne.
Sevřel pěsti a pohled otočil jinam, od Armina s Jeanem a Mikasy, jinam od raněných přeživších, jinam, pryč od všeho, co mu připomíná, že je na vině, rozzlobený a sám-
Ne, on není sám. Toto uvědomění uvolňuje jeho hruď a on se pomalu, zhluboka nadechuje a dýchá se zklamáním, které způsobil sám sobě v posledních několika minutách. Zde je někdo, kdo rozumí. Je tu někdo kdo ztratil svůj tým, kdo učinil rozhodnutí, které ho stálo životy svých mužů, který byl volán bezcitným monstrem a kdo nese tíhu lidstva na ramenou.
Levi.
Jejich první setkání bylo nepříjemné, o tom není pochyb. Eren má stále omamné sny, kde se Leviho noha srazila s jeho čelistí. Nyní už chápe okolnosti, skutečně. Ale nebylo to tak vždy. Byla by lež tvrdit, že pro Erena nebylo lehké krýt nepřátelství vůči Levimu během prvních týdnu následujících po soudním incidentu. Naštěstí to všechno bylo hluboko pohřbeno, až na respektování podnícení některých z jeho impulzivních výbuchů, to se ale také spravilo po spravedlivém množství času. Všechno se změnilo, když se s Levim lépe poznali a on tak byl vystaven realitě. Uznal to a nevraživost se vyvinula do tichého uznání.
ČTEŠ
I will love you until death [Ereri/Riren; CZ]
FanfictionNe, on není sám. Toto uvědomění uvolňuje jeho hruď a on se pomalu, zhluboka nadechuje a dýchá se zklamáním, které způsobil sám sobě v posledních několika minutách. Zde je někdo, kdo rozumí. Je tu někdo kdo ztratil svůj tým, kdo učinil rozhodnutí, kt...