Banyoda sessizce dişlerini fırçaladıktan sonra Fu Xiaoyu ana yatak odasına girmeyi tercih etmedi. Bunun yerine oturma odasının ışıklarını kapattı ve karanlıkta kanepede tek başına kıvrıldı.
"Yapabilirim" demesine ve Xu Jiale'nin görüşlerine katılmasına rağmen burada sessiz kalmayı tercih etmişti ki bunun olgun bir yaklaşım olmadığı açıktı.
Ama üzgündü.
Bu üzüntü duygusunun içinde, el üstünde tutulmaktan görmezden gelinmeye geçmenin verdiği buruk ve acı bir keder vardı.
Daha somut ve elle tutulur sorunlarla başa çıkmakta daha iyiydi ama kendi karmaşık ve ince duygularıyla nasıl başa çıkacağını bir türlü bulamıyordu.
Tipik bir sevgili kavgası içinde olmadıklarını gayet iyi biliyordu ama yine de içgüdüsel olarak Xu Jiale'ye meydan okudu.
Villa mükemmel bir ısıtmaya sahipti ama yine de kışın battaniye olmadan biraz serin oluyordu. Fu Xiaoyu ayak parmaklarını kanepenin boşluğuna gömdü; her halükârda bu gece kanepede uyumaya niyetliydi.
Ancak çok geçmeden Fu Xiaoyu aniden boğuk bir inilti çıkardı ve karnındaki acı verici boşluk yeniden hafifçe kabardı. Bu neden bu kadar çabuk oluyordu?
Feromonları hızla harekete geçti ve Xu Jiale'yi ve onun vücudunun nane kokusunu özlemekten kendini alamadı.
Gerçekten de anlamıyordu. A-seviyesindeki bir omega için bile, işaretlendikten sadece iki saat sonra ikinci bir kızgınlık yaşaması mümkün olmamalıydı. Daha önce hiç böylesine yoğun bir kızgınlık yaşamamıştı ve özellikle de boyun eğmeye en meyilli olduğu anda.
Fu Xiaoyu dişlerini sıktı, elini karnının alt kısmına sıkıca bastırdı, hatta terlemeye başladı.
Fu Xiaoyu oturma odasındayken, Xu Jiale sigara içmek için ana yatak odasının dışındaki balkona çıkmıştı.
Yüzünü daha yeni yıkamıştı ve şimdi kış gecesinin ortasında durmuş, yüzünü acıtan soğuk rüzgârı hissediyordu.
Pijamalarını giymiş, soğuk esintiye dayanamayarak bir süre dışarıda kalmış ve ancak yarısına kadar içebildiği sigarasını aceleyle söndürmüştü.
Yatak odasının kapısı hafifçe açıktı ve hem yatak odasının hem de oturma odasının ışıkları kapalıydı, bu yüzden kapının her iki tarafı da zifiri karanlıktı.
Xu Jiale kendini yatağa attı ve duvarda asılı olan karanlıkta parlayan saate baktı.
Objektif olarak konuşmak gerekirse, yanılmamıştı.
Aslında bu Fu Xiaoyu'nun tek taraflı seçimiydi.
Evet, acil durum merkezini araması gerekirken aramakta tereddüt etmişti ve bunu kendi hatası olarak değerlendirebilirdi.
Ancak bir adım geri çekilmesi ikinci bir adım atacağı anlamına gelmiyordu. Bu omega'nın bedenini elinden geldiğince rahatlatacağına söz vermişti ama bu Fu Xiaoyu'ya iç dünyasını açması gerektiği anlamına gelmiyordu.
Bunlar temelde iki farklı konuydu.
Xu Jiale saatindeki zamanı kontrol ederken bir yandan da düşüncelerini sıralıyordu.
Neredeyse yirmi dakika olmuştu.
Dışarıda Fu Xiaoyu hiç kıpırdamadan duruyordu ama manolya ağacının belli belirsiz kokusu o kadar tanıdıktı ki Xu Jiale bunu görmezden gelemedi. Geçici olarak işaretlendikten sonra, bir alfa ile bir omega arasındaki koku algısı çok daha keskin hale gelmişti, öyle ki Xu Jiale bu özel kokuyu aldığında hiç şüphe duymamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil Love Appears (BL) Novel ABO
RomanceTAMAMLANDI ✓ 71.bölümden itibaren tüm kalan bölümleri blog sitemden okuyabilirsiniz🫰 Boşanmış ve karamsar bir Alfa olan Xu Jiale'nin hayat görüşü şu şekildedir: "Umarım babam büyükbabamdan kalan tüm parayı harcamamıştır, böylece çok çalışmak zoru...