Зима ще в кінці листопада нагадала про себе раннім снігом. Україна проснувся від кота, який старанно старався розбудити хазяїна, то тикаючи у його щоки своїм носиком, то бігаючи по ліжку.
Вихідний, краса! Можна хоча би трохи відпочити, ще й з Америкою домовилися почаювати ввечері.
Українець нарешті сів на ліжко, поглянувши у вікноУкраїна - ого... Ще більше снігу ніж учора)!
Ліниво вставши з ліжка і застеливши його, хлопець попрямував на кухню, де уже біля своєї миски чорний кіт намотував круги.
Дзвінок від любої людини ще більше підняв настрій країни.США *по телефону* - у мене вийде прибути в Київ о 13:30, одразу прямувати до тебе?
Україна - звісно! Холодрига на вулиці, багато не походиш
Всівшись з чашечкою кави, Україна сперся об крісло, призакривши очі і усміхнувшись. Як добре, ще б війна закінчилася хорошим результатом і чимшвидше...
Квартира була прикрашена новорічними прикрасами, на стінах були гірлянди, дощик або вирізані і обклеєні ватою сніжинки. Особливо затишно було у залі ввечері, ялинка та мигаюча гірлянда, яка спадала по тюлях створювали особливу атмосферу. А ще білий плюшевий гусь і плед на дивані...
Пухнастик застрибнув хлопцю на руки, відволікши його від роздумів.
Україна трошки погладив кота, і поглянувши на час поспішив на вулицю, щоби купити щось до чаю.Кілька хвилин і він уже йде першим поверхом хмарочосу, відчиняє двері і з розбігу стрибає на гору снігу. Деякі люди витріщившись на хлопця застигли на на місці, інші ж або не зважаючи, або спішучи кудись проходили мимо.
? - вибачте, вам погано?
Україна - та чого зразу погано, я в дитинстві не натішився, не зважайте
Уже вставши з снігу сказав хлопець, який більше нагадував сніговика.
Дорога до магазину обійшлася без пригод як і самі закупи.Україна - (ого, уже 13:01? Треба йти додому, а то буде мене Америка по всьому місті шукати...)
Сказав собі хлопець подумки і поспішив до рідного хмарочосу.
Країна був одітий в голубу теплу кофтину, як під толстовку, сині джинси і Найки, які у нього були міжсезонні, хіба літом інше взуття носив. Темно-коричневий шарф на шиї і світло-коричневе пальто досить личили хлопцю.
Найчастіше він ходив з розплетеним волоссям, воно у нього не було таким уже довгим, десь трохи довше ніж до шиї.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Нас щось пов'язує....Лише повітря?
FanfictionUSA/Ukraine Фанфик про двох країн, які вперше у нормальних, повноцінних відносинах. На заваді стоїть наївність українця до росії та невпевненість обох. Чи не засудить їх світ за не традиційну орієнтацію, та чи будуть вони щасливі?