Dit is een verhaal over Matthy, Robbie en Koen.
POV: KOENWe zitten met ze alle in Casa del Huts rond de tafel, Milo sluit de video af, Roel is aan het opruimen, ik Mat en Rob zijn met elkaar aan het klote het is weer gaos "Doei mensen" en de camera gaat uit "Lekker gewerkt" zegt Mat "Zeker, maar ik ga richt huis is al 11 uur, later boys slaap ze" "Doei Milo roepen we met ze alle in koor
"Ik ga slapen dus niet te veel lawaai maken" "Isg Papa" antwoord ik "Rob" "Wat is er koentje" antwoord Robbie "Hoe wist je eigenlijk dat je Gay was" en hij kijkt naar Mat, iedereen weet dat Matthy en Robbie een relatie hebben, het is schattig. "Door een zoen" "Door die guy" Ik wijs naar Mat "Ja en hij is de beste" Rob zoent Mat terwijl hij bloost "Kug" "Ohja sorry" zegt Mat "Maar hoezo, vraag je dat" Ik word zenuwachtig, mijn handen beginnen te trillen maar misschien moet ik het gwn zeggen "i-ik denk dat ik op jongens en meiden val" Mat kijkt blij naar Rob "Dat wisten we al" zegt Matthy dan.
POV: MATTHY
"Dat wisten we al" antwoord ik op Koen, hij kijkt ons verbaast aan. Rob kijkt me met een bekende blik aan, ik geef hem toestemming en dan plant Rob zijn lippen op die van Koen, eerst verstijfd hij maar dan gaat hij er in mee. "En?" Onderbreek ik hun "Ja ik weet het zeker" zegt Koen blozent "Nou welkom in de groep" zegt Rob "Wacht zijn we dan nu een Trio" vraag ik verbaasd "Wil je dat niet schatje" zegt Robbie "Ja wil je dat niet" herhaald Koen "Tuurlijk wel jullie zijn mijn beste vrie-" voordat ik mijn zin kon afmaken word ik gezoend door Koen.
POV: ROBBIE
"Ja genoeg" lach ik, ik trek ze mee naar Mat zijn kamer "Waarom Mat zijn kamer" vraagt Koen "Die is benden, dan heeft Roel geen last en is makkelijker" "Umh oke" "Klaar voor?" Vraag ik richting Koen, Ik en Mat hebben dit al vaker gedaan dus voorons is het normaal. Mat zet wat rustgevende muziek op en dan volgen de kleding stukken die we een voor een van elkaar af halen en het eindigt in bed... na 40 minuten zijn we kapot en liggen we met ze 3e in het bed van Mat "Is het nu officieel?" "Wat bedoel je precies Rob" "Wij 3e, hebben we met ze 3e een relatie" "Ja graag zelfs" antwoorden Koen en Mat, we geven elkaar allemaal een kus, deze 2 jongens zijn mijn jongens voor altijd.
-
Ja oke dat was het einde, ik weet echt niet wat ik zojuist heb geschreven maar goed.
JE LEEST
One shots (Bankzitters)
FantasyHeyy, dit zijn korte verhaaltjes over de bankzitters. Niet alles zou het zelfde zijn dus kijk goed naar de titel of zinnen die schuingedrukt staan! Veel plezier met lezen. *Bankzitters* *Kan sh in komen*