Bölüm 31

204 29 1
                                    


"Pekala..."

Xu Jiale hızla boşluktan çıktı ve kollarındaki Fu Xiaoyu'nun başını okşadı. Kısık bir sesle, "Bitti mi?" diye sordu.

Fu Xiaoyu onun sözleri üzerine başını kaldırdı, gözlerinin ve ağzının kenarlarında gizlenemeyen bir gülümseme vardı. Sadece nezaketen yüksek sesle gülmedi. İri gözleri Xu Jiale'nin göğsüne bir bakış atmaktan kendini alamadı.

Fu Xiaoyu henüz yetinmemişti, aniden Xu Jiale'yi komodine doğru itti ve ardından iki eliyle Xu Jiale'nin yüzünü kavradı.

Xu Jiale şaşkına dönmüştü ve Fu Xiaoyu'nun onun üzerine binmiş parlak ve yuvarlak gözleri kararlılıkla ona odaklanmıştı.

Bu hiç kuşkusuz açıkça saldırgan bir duruştu.

Fu Xiaoyu avın ilk adımını attı ama ikinci adımda takıldı. Yüzünü yaklaştırdı ama öpüşmeleri halinde burnuna çarpacağı açıktı. Biraz hayal kırıklığına uğrayarak geri çekilmek ve Xu Jiale'yi yeniden değerlendirmek zorunda kaldı.

Xu Jiale derin bir nefes almaktan kendini alamadı; bu şekilde tutulmaya alışık değildi.

Ancak karşı koyamadan, doğru açıyı bulan Fu Xiaoyu onu yakaladı ve hızla tekrar öptü.

Xu Jiale'nin dudakları neredeyse ısırılıyor, dili sıcak ve sert bir şekilde emiliyordu.

Elbette Fu Xiaoyu hâlâ beceriksiz bir acemiydi ama bir kaplanın içgüdülerine sahip gibi görünüyordu ve her öpücükte saldırganlığı daha da yoğunlaşıyordu.

Xu Jiale öyle bir öpüldü ki omurgası bile karıncalandı. Bunun zevkli mi yoksa acı verici mi olduğunu söylemek zordu ama istila edilme hissi inkâr edilemeyecek kadar gerçekti.

Birkaç saniye dayandıktan sonra Fu Xiaoyu'yu üzerinden kaldırdı.

Dudakları ayrıldığında, Xu Jiale'nin nefes alış verişi hafifçe kesilmişti. Birkaç dakika sakinleştikten sonra, Fu Xiaoyu'nun hâlâ parlak gözlerle kendisine baktığını ve dudaklarına sabitlendiğini fark etti. Bu yüzden inisiyatifi ele aldı ve Fu Xiaoyu'yu kendine yakın tutarak alçak sesle, "Fu Xiaoyu, sana bir sır verdim, şimdi sen de bana bir sır ver." dedi.

"Ne sırrı?" Fu Xiaoyu'nun dikkati gerçekten de değişmişti.

"Söyle bana, hoşlandığın ilk kişi kimdi?" Xu Jiale anlamlı bir ses tonuyla sordu.

"Zaten biliyorsun, değil mi?" Fu Xiaoyu birden kendini biraz suçlu hissetti.

"Han Jiangque? Fu Xiaoyu, Han Jiangque şimdiye kadar itiraf ettiğin tek kişi," dedi Xu Jiale ve onu açıkça ifşa etti. "Çocukluğundan bugüne kadar geçen bunca yıl boyunca, özellikle de ortaokul ve lisede başka hiç kimseden hoşlanmadığına inanmayı reddediyorum. Sakın bana bir sınıf arkadaşına gizlice bir bakış atma hissine kapılmadığını söyleme. Bu imkansız, değil mi?"

"Ben..." Fu Xiaoyu başlangıçta soruyu bilinçaltında geçiştirmeye çalışmıştı.

Ancak zayıf savunmasının bu alfanın içgörüsüne karşı koymak için tamamen yetersiz olduğunu hemen fark etti.

"Ortaokuldayken..." diye itiraf etti sonunda, sesi biraz gergin çıkıyordu. "Ama sınıf arkadaşım değildi."

"Mmh," Xu Jiale kıkırdamadan edemedi. "Muhtemelen omega sınıfındaydın, değil mi?"

"Evet," Fu Xiaoyu aniden kızardı. "O... bir sınıf arkadaşımın alfa erkek arkadaşıydı, adı Han Yu'ydu."

Bu sözleri söyledikten sonra uzun bir süre sessiz kaldı ve geçmişten gelen bir rüzgar gibi anılar aniden kalbine geri döndü.

Evil Love Appears (BL) Novel ABOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin