Tony ' nin Gölgesinde...

259 25 5
                                    

Peter : BAY STARK!

Hızla asansöre koştu,  bahçeye indiğinde onu gördüğü yere koştu. Bir yandan da ona sesleniyordu, arkasından Morgan geliyor, Happy ' de peşlerinden geliyordu onları her ihtimale karşı korumak için. Peter o tarafa döndüğünde kimseyi göremedi... Yine mi hayaldi? Yoksa aklını mı kaçırıyordu? Ama Happy de görmüştü... Peter diz çöküp başını elleri arasına aldı yorulmuştu artık! Gözyaşlarını daha fazla tutamamıştı , Happy ve Morgan yanına geldiğinde adam elini, gencin omzuna koydu " Özür dilerim... Sanırım gözlerim iyice bozuldu, yaşlandım haliyle..." dedi özür dilercesine. Morgan onun önüne geçti ve boynuna sarıldi " üzülme... Bazen bende görüyorum..." diye fısıldadı, Peter küçük kıza sıkıca sarıldı.

[ Peter ' ın üstünde normal kıyafetler var olarak düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[ Peter ' ın üstünde normal kıyafetler var olarak düşünün.]

Happy : Hadi çocuklar yukarı çıkalım...

Peter hızla ayağa kalktı, gözyaşlarını silip burnunu çekti " BURDASIN BİLİYORUM! O gün seni gördüm oradaydın, saklanma ortaya çık neden bunu yapıyorsun?! " seslenmisti karanlığın içine. Ama cevap gelmedi...Peter umutsuzlukla etrafa bakındı. " Ortaya çık artık, bize bunu yapma BABA lütfen?!" sesi titremişti. " Seni bir kez daha kaybedemem..." 

Happy çocuğun yanına gidip ona sarıldı " Kendine gel Benjamin..." dedi onu sakinleştirmek istercesine...

Peter : Ama... Ama o, orda! Biliyorum...

Happy : Şş sakin ol, geçti... Hadi kuleye geri dönelim.

Peter istemeye istemeye kuleye döndü.

[ Buraya kadarıni emilypotterrrr ile birlikte yazmıştık.]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sonraki günler durgundu, normaldi. Yani Peter için ne kadar normalse o kadar normal...  Ara sıra  önceki günler gibi kuleye uğruyor bir kaç saat veya bir kaç gün orda kalıyor ardından geri kendi evine dönüyordu. Yine kulede kaldıktan sonra eve dönme zamanı gelmişti, Pepper sıkıca sarıldı oğluna her zaman ki gibi... " Artık bizimle kalmanı istiyorum tatlım. Bu sefer itiraz istemiyorum, yarından itibaren bizimle kalmanı istiyorum tamam mı?" oğlunu ikna etmeye çalışmıştı yine, daha önce Peter bunu bir çok kez reddetmiş ama ara sıra da kulede kalmayı kabul etmişti. Peter, annesinden ayrılıp" Peki, yarın çıkışta eve uğrar eşyalarımı toplarım olur mu? Bir kaç gün sonra da tamamen taşınmış olurum... " dedi gülümseyerek. Aslında kendisi burda kalmak istiyordu ama buna hazır hissetmiyordu sadece, sebebi ise Tony ' nin yokluğuyluydu, o olmadan burda kalmanın anlamı yoktu, onun yokluğu zaten her zaman hissediliyordu ; cheeseburger yerken, Peter projelerini yaparken, kahve içtikleri zaman... Ve bunun gibi bir çok gündelik aktivitede...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bir kaç gün sonra Peter tamamen taşınmıştı. Yarın sabah Morgan ve kendisi okula gidecekti. Happy bir iki gündür şehir dışındaydı ve dün dönmüştü, Pepper, yarın için Peter ' ı kardeşini okula götürmesini rica etmişti ve tabii Peter seve seve kabul etmişti. Sabah olunca iki kardeş de erkenden kalkıp hazırlanmış, kahvaltılarını yapıp yola koyulmuştu.

Saklı Gerçekler | Irondad [ Ara Verildi] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin