Bu kurguda yazdigim her satir, her bir cumle biricik ruh esime ithafendir just_minsung <3
Üzerimde bir ağırlık hisseder gibi olduğumda rahatsız bir şekilde uykumdan uyandım. İlk saniye gözlerimi açmakta zorlandım bayağı, çünkü hissettiğim kadarıyla aşırı şişmişlerdi. Biraz gayret edip göz kapaklarımı nihayet araladığımda ise gün ışıkları durumu daha da zor hâle getirmişti. 'acilen yüzümü yıkayıp kendime gelmem gerekiyor' diye düşündüm, bu yorgunluğumun nedenini henüz anlayabilmiş değildim. Ta ki yataktan kalktığım gibi ayağımın altında hışırtı yapan parşömeni fark edene dek.
Anılar zihnime bir bir doluşunca titreyen ellerimle yerdeki kağıdı aldım ve dün gece göz yaşları eşliğinde bin defa okuduğum aynı satırları tekrar okumaya başladım.
─────⭒☙⭒─────Lee Hanedanlığından;
Veliaht Prensimiz Minho ve Yoon Hanedanlığının Genç Prensesi Jiwoon önümüzdeki dolunayda evlenerek hayatlarını birleştirecektir.
Düğüne tüm halk davetlidir.
─────⭒☙⭒─────
Sanki dün gece göz pınarlarım kurumuş gibi bu sefer hiç gözyaşı dökemedim. Ellerim hâlâ zangır zangır titrediği için kağıt elimden düşüp yeri boylamıştı. Biricik aşkımın, prensimin evliliğinden böyle haberdar olacaktım demek...
Bir yıl kadar önce başlamıştı her şey. Erkenden kalktığım bir sabah kümesimdeki tavuklarım için biraz buğday almaya kasabaya inmiştim, çünkü halktan uzakta yaşıyordum, kulübem kasaba merkezine oldukça uzaktı. Ama ihtiyaçlarım için en az ayda bir uğramam gerekiyordu.
Yine bugünlerden birinde her şey olması gerektiği gibi giderken bir aksilik yaşandı. Ben ayağıma saldıran kaz yüzünden korkuyla sıçrarken elimdeki satmak için yanıma aldığım bir düzine yumurtayı biraz ötemdeki adamın sırtına doğru adeta fırlatmıştım.
Tedirginlik içinde adamdan özür dilemek için yaklaşacakken yeni fark ettiğim üç iri-yarı adam buna engel oldu ve cidden içlerinden birinin bana vurmak için hazırlandığını hissetmiştim.
Anında korkuyla birkaç adım geriye gittiğimde nihayet sakarlığımım kurbanı olan adam arkasına döndü ve yüzünü ilk gördüğümde dünyanın bir an için dönmeyi bıraktığını hissettim. Yüzü Tanrı tarafından özenle yontulmuş gibi her detayı kusursuzdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what a heavenly way to die
Fanfictionminsung ¡☆ ❝Ne seni sevmekten bıkarım sevgilim, ne de beklemekten sıkılırım. Dünyaya bir daha gelecek olsam, onca insan arasında yine seni ararım.❞ for ; @just_minsung ♡