Bölüm 37

201 32 1
                                    


Pazartesi, ofis çalışanları için haftanın en melankolik ve durgun günü.

Ancak, sabahın erken saatlerinden itibaren "Ofis Çalışanları Uygulamayı Seviyor" grup sohbetindeki mesaj uyarılarının sonu gelmiyordu.

Xiao Yun: Yoldaşlar, bir iyi bir de kötü haberim var. Önce hangisini duymak istersiniz?

Li Jingjing: Sabahın erken saatleri, o yüzden iyi haberlerle başlayalım.

Xiao Yun: Pekâlâ, herkes dikkatini versin! Başkan Fu bugün resmen dönüyor. Bugün erkenden geldim ve bölgemizde onun için tek bir ofis hazırlandığını gördüm. İsim levhası çoktan asıldı ve Wang Xiaoshan içeride belgeleri düzenliyor.

Li Jingjing: ? İyi haber bu mu?

Hu Xia: Gerçekten mi? Ahhh! ヾ(ノ°▽°)ノ

Hu Xia'nın mesajı Li Jingjing'inkiyle birlikte gönderildi ve tam bir tezat oluşturdu.

Li Jingjing: =o= Hu Xia, şimdi hala gülebiliyor musun?

Hu Xia: ...

Ofis çalışanları nasıl hissederse hissetsin, Fu Xiaoyu öğlen saatlerinde İkizler Kulesi'ne doğru yola çıkmıştı bile.

Artık IM Group'un CEO'su olmadığı için arabasını normal bir park yerine park etti ve kendinden emin bir şekilde Lite'ın bulunduğu kata doğru yürüdü.

Öğleden sonra geleceği konusunda anlaşmışlardı, bu yüzden Wang Xiaoshan onu karşılamak için aşağı inmedi. Onu ilk gören kişi, koridorun kenarında oturan Hu Xia oldu.

"Başkan Fu, uzun zamandır görüşemedik! Sonunda-"

Hu Xia'nın gözleri parladı ve neredeyse oturduğu yerden fırlayacaktı. Ancak, konuşurken aniden kekeledi.

Bugün, Başkan Fu...

Fu Xiaoyu'nun titizlikle giyindiği belliydi. Açık gri, dar kesim bir takım elbise giymiş, yakasında ince koyu çizgiler bulunan şarap kırmızısı bir kravat takmıştı. Siyah, kruvaze, tek düğmeli uzun bir ceket giymişti. Ayaklarında eski Chelsea botları vardı. Öğle saatlerinde gelmişti ve güneş parladığı için yüzünde bir çift gri Ray-Ban aviator güneş gözlüğü vardı.

Havacı tarzı güneş gözlükleri cesurdu ve sıradan insanların meydan okumaya cesaret edebileceği bir şey değildi. Ancak Fu Xiaoyu'nun uzun boyu, küçük ve düz burnuyla birleşince, Hu Xia'nın bir an için nutkunun tutulmasına neden olan keskin ve kibirli bir görünüm ortaya çıkıyordu.

Fu Xiaoyu her zaman iyi giyinirdi, ancak kıyafetinden renk koordinasyonuna kadar bu seviyedeki moda anlayışı, en iyi OOTD etiketine sahip bir Instagram fotoğrafından çıkmaya benziyordu.

(*"OOTD", "Günün Kıyafeti" anlamına gelmektedir!)

"Başkan... Başkan Fu... Kahve ister misiniz?"

Hu Xia sadece birkaç kelimeyle iki kez kekeledi.

"Gerek yok..."

Fu Xiaoyu güneş gözlüklerini çıkardı, ona baktı ve iyi bir ruh hali içinde görünerek rahat bir selam verdi: "İyi günler. Öğle yemeği vakti geldi; neden mola verip öğle yemeğine gitmedin?"

Hu Xia olduğu yerde donup kaldı.

Başkan Fu'nun kendisini "iyi günler" diyerek karşılamasına mı yoksa "Neden mola verip öğle yemeğine gitmedin?" diye sormasına mı daha çok şaşırdığını bilmiyordu.

Fu Xiaoyu onun cevap vermesini beklemeden, "Öğleden sonrası için ilerleme raporlarını hazırlamayı unutma," demekle yetindi ve içeri doğru yürüdü.

Evil Love Appears (BL) Novel ABOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin