1.Bölüm

9 3 3
                                    

Yeni bi fic yeni bi konu yeni bi been.Bu benim 2. ficim olucak diğeri HyunLix hesapta var.Neyse hadi geçelim ficimizeee<3




Han Jisung.Göbek adı Hanji. 18 yaşına yeni girmiş bir öğrenci.Fakir olduğu için gelirini okuldan sonra kasiyer olarak kazanıyor...



Hanji



Okuldan çıktım ve 3 hafta önce girdiğim yeni bir markette çalışmaya gidiyorum.Önceki market isee , o market yüzünden şehir değiştirmek zorunda kaldım.Markette omega olduğum anlaşıldı ve her alfa müşteri bana yürümeye başlamıştı ve bende sonunda dayanamayıp bir alfayı kanlar içinde dövdüm...Tabii ki atıldım ve artık o şehirde omega olduğum biliniyordu ve bu şehire geldim.Pek arkadaşım yok sadece Lix ve Köpüş(Seungmin) ile arkadaşım.


Markete girerken bir afiş dikkatimi çekti ve inceledim.

Afişte yazanlar;

-Lee şirketinin en büyük kampanyası; Takas kampanyası!!!
-Eski bir eşyanızı getirin yenisini %95 indirimle size verelim!!!

Oha lan çok iyiymiş akşam eve gitmeden bi uğrarım...

-Hanji
Benim mesai bitti Woo ben gidiyorum market sana emanet.

-Wooyoung
Tamam kaptan,yarın görüşürüz!

Ah şu kampanya vardı dimi adresini biliyorum sanırım eve baya yakın, uğrayalım bakalım sahte mi yoksa hakkını veriyorlar mıymış?

İşte bu bina.Vay be baya da lüks,Neyse girelim bakalım.


Ah işte burası,



Merhaba sizin büyük kampanyanız varmış galiba ,ben bu saati takaslamak istiyordum da.


-Çalışan
Efendim maalesef kampanyamız kapandı.Bu kampanya her yıl oluyor seneye-

NE DEMEK BİTTİ SİZ DOLANDIRICISINIZ SİZİ ŞİKAYET EDİCEM HATTA SİZİN PATRONUNUZ KİM BENİ ONA GÖTÜRÜN DERHAL!!


-Çalışan
Efendim sakin olun patronumuzla görüşmek için burada çalışmanız gerekir.


-Başka bi çalışan
Chaeryeong sen işine dön ben ilgilenirim.

-Chaeryeong
Ah, saol Namjoon hyung,izninizle.

-Namjoon
Gel bakalım otur da derdini anlat hele.

-Hanji
Ben bugün sizin afişlerinizden gördüm ve kampanyanız için geldim fakat bildiğin dolandırıcısınız.

-Namjoon
Sakin ya kahve,çay yada tost falan ister misin?

-Hanji
Bir tane tost yeter.

-Namjoon
Hemen alıp geliyorum bekle




-Namjoon
Hop yakala bakim.Neyse şu kampanya işini diyordun sen dimi

-Hanji
Hemvet(ağzında yemek var)

-Namjoon
Ya bak o iş aslında şirkete çok sayıda insan geldi ve bu yüzden kapattık.

-Hanji
Peki bu patronunuzla görüşmek için burada çalışmak mı gerek illa

-Namjoon
Öyle de diyebiliriz aslında.Onunla görüşebilmek için 3 işten birini yapman lazım 1. iş dosya düzenleme ve şirketteki gelişmeleri patronla paylaşma

-Hanji
Çok kafa karıştırıcıymış.

-Namjoon
Yani biraz öyle. 2.si Temizlikçi olmak

-Hanji
Bu da olmaz(omega olduğu hemen belli olur)

-Namjoon
Ve geriye son bi seçenek kalıyo servis görevlisi olmak işin çalışanlara 2 öğün yemek götürmek.Patrona kahvaltı ögle yemeği ve akşam yemeği götürmek bi de patronun odasında kendi telefonu var ondan onun istediği şeyleri götürmek.

-Hanji
Hallederim bunu heralde.

-Namjoon
Tamamdır ben danışacağım senin için de sen neden patronla görüşmeye hu kadar isteklisin?

-Hanji
Çünkü böyle bir kampanyayı yapmyı düşünüyosa gelecek sonuçları da göze alarak düzenlemeli ve bunu daha önce öngörmeden yapması çok saçma geldi.Bu yüzden.Bi de biraz paraya ihtiyacım var.

-Namjoon
Haa tamam haklısın para lazım bu arada en çok para temizlikte var en az para senin seçtiğin servis görevlisi olmak.Servis görevlisinin haftalık maaşı 5.000 won

-Hanji
Bu benim haftalığı anca karşılar ama kasiyerlikten iyidir.









☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


Güzel yerde kesmişim ama haaaa
Bu arada Wooyoung İve den olan değil Ateez'den olan merak etmeyin yani stay agalarr Wooyoungun fotosu:

Güzel yerde kesmişim ama haaaaBu arada Wooyoung İve den olan değil Ateez'den olan merak etmeyin yani stay agalarr Wooyoungun fotosu:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yakışıklı çocuk haaa ♡





TakasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin