0.1

29 4 3
                                    


Sabah alarmın onüçüncü kez çalmasıyla zorla da olsa kalkmıştım.
Lanet olası bir pazartesi, lanet olası bir okul günü ne harika değil mi?

Kafamda çalan şarkıyla yavaş yavaş üstüme siyah sweatshirt ve siyah pantolonu geçirdim.

'You know how feel
İt's a new dawn
İt's a new day
İt's a new life
For me
And I 'm feeling good'

Bu günün ağzıma dolanan şarkısı hayırlara vesile olsun.
Biraz daha yaylandıktan sonra biraz bir şeyler yiyip evden çıktım.

Otobüsün gelmesine beş dakika kala çıkmıştım. Yani tak topuk hesabı durağa doğru koşmaya başladım.
Her şeyi son dakikaya bırakmakta benim gibi marka olun.

Tam zamanında yetişmenin verdiği gururla kendime ödül olarak süt dilimi alacaktım.

Onbeş dakikalık yolun ardından otobüsten inip koşa koşa okula gitmeye başladım.
Nefes nefese okulun kapısından girdiğim anda gördüğüm celladımla arkamı dönecektim ki o da ne? Derse geç kalmışım. Kaderime razı olarak ilerlemeye başladım.

"Kızım senin lakostun nerede?" Beklediğim soruya verecek cevabım tabiki vardı.
"Hocam vallaha annem yıkamamış yarın kesin giyerim" benim max yalan da zaten bu kadar olur.
"Koskoca iki gün vardı kızım nasıl yıkamadı?" Of hoca sorgulama şal işte yahu.
"Hocam teyzemin teyzesi hastalanmış yani annemin de teyzesi oluyor, onun yanına gitmişlerdi tabi bende gece gündüz ders çalıştığım için hiç aklıma gelmemiş yarın kesin giyerim hocam."

Bu nasıl bir acemilik, bu nasıl bir mallık, bu nasıl bir salaklık?

Kes sesini ya bir de seninle mi uğraşacağım bitli Nuran.

Kes sesini salatalık.

"Bir daha olursa tutanak yersin şimdi sınıfına geç" emredersin paşam hemen.
Kafamı sallayıp yine yaylana yaylana merdivenleri çıkmaya başladım.
Bu günde yırttık ehüüü.

Sınıfın kapısını tıklatıp önce kafamı sonra vücudumun tamamını kapıdan içeri soktum.
Hocaya 'geç kaldığım için özür dilerim, otobüs geç geldi' gibi şeyler zırvalayıp yerime geçtim.

"Nerde kaldın la?" diyen Besteye dönüp 'sanane yarram' der gibi bakıp direkt kafamı sıraya koydum.

"Mal kalk bir şey diyeceğim çok önemli" dediğinde hızla kafamı sıradan kaldırıp "Noldu yine kim kimin ırzına geçmiş?"
Önümde oturan Mine'nin ' ne yaşıyorsun amk malı' adlı bakışını es geçip tekrar Beste'ye döndüm.

"Mine söylüyorum bak sonra şey yapma" diyerek Mine' den izin alıp heyecanla bana döndü.
"Kanka Mine aşık olmuş" deyip gülerek vereceğim tepkiyi bekledi.
"Abartma amk ne aşkı yok kara sevda" diyerek hâlâ söylediği şeyi algılamadığım için mal gibi suratına bakıyordum.
"Salak Mine diyorum aşık olmuş diyorum mal mısın ne içtin sabah sabah" dediği şeyi yeni yeni algılamaya başladığımda
"Hassiktir" diyerek yüksek bir çıkış yapmıştım.
Sınıftaki bütün salaklar ve hoca bana döndüğünde "Şey yani has bir dir demek istedim yani has rakam bir dir anlamında" diyerek sıçtığımı iyicene sıvamıştım.

Hocanın 'ne diyor bu dalyarak" bakışlarıyla herkes önüne dönmüştü.

"Lan ne demek Mine vermi- yani aşık olmuş?" diye sessiz bir isyanla Mine' ye bakmaya başladım.
"Oğlum dur lan yanlış yere takıldım. Asıl önemli soru KİME AŞIK OLDUN?"

Mine beyaz tenli olduğu için yanakları kızarmaya başlamıştı.
"Lan yoksa sadece aşık olmayıp başka bir şey de mi yaptın? Doğruyu söyle asla yargılamam" ağlamaklı bir sesle ona bakmaya devam ettim.

"Abart abart gerizekalı yok öyle bir şey" diyerek kafama bir tane geçirdi.
"Kanka şok olup zıvanadan çıkıp bayılmayacaksan söylüyorum" diyen Beste'ye heyecanla dönüp "Söyle mal heyecan yaratma" dedim yüzüne avel avel bakarken.
"Erhan" Beste demeden Mine bir çırpıda söyledi.
Beste "Ya ama ben söyleyecektim"naraları atarken ben şok olmuş bir şekilde duvara bakıyordum.
Tekrar Mineye dönüp "Hani şu bizim Erhan zargana olan sarı pipi?" Diyerek bakmaya başladım.
"Ya hayır bence çok tatlı ayrıca yakışıklı da"
diyen Mine'nin hülyalı halleri elden gittiğini açıklıyordu.

"Dur ben biraz daha şok olup atlatıp size dönüş sağlayacağım."

Aradan beş dakika geçince zil çalmıştı.
"Atlattın mı şokunu aşko" diyen Beste'ye dönüp biraz daha baktım.

"Yani şimdi bildiğimiz bizim Mine âşık olmuş hemde sarıya" diyerek konuşurken sınıfa Erhan'ın girdiğini farketmemiştik
"Ne demek Mine âşık olmuş" diyerek araya giren Erhanla Mine' nin tutuşması benim sıçmam ve Bestenin şoka uğrayan suratıyla baka kalmıştık...

""""""""""""''""'

Hello oy vermeyi unutmayın teşekkürler.





Hakuna MatataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin