<<កោះផ្តេីមស្នេហ៍>> jakehoon

661 26 0
                                    

Ep1
    
   ទីក្រុងសេអ៊ូល

    ក្នុងសណ្ឋាគាដ៏ធំប្រណិតមួយ បានបង្ហាញឲឃេីញនៅសកម្មភាពនៃបុគ្គលិកទាំងអស់កំពុងមមាញឹកនិងការងាររបស់ខ្លួនខុសពីសព្វមួយដង មែនហេីយព្រោះថ្ងៃនេះគឺជាថ្ងៃដែលកូនប្រុសច្បងនៃម្ចាស់សណ្ធាគាដ៏ធំបំផុត បានមកពិនិត្យមេីល សភាពលក្ខណ:នៃក្រុមហ៊ុន និងមកចុះកិច្ចប្រជុំដេាយខ្លួនឯងផ្ទាល់ទៀត មិនបានឲមនុស្សជំនិតមកជំនួសការងាររបស់ខ្លួនបន្តទៀតទេ គឺនាយនិងមកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុននេះសារជាថ្មីម្ដងទៀត បន្ទាប់ពីបានដំណឹងថាប្អូនប្រុសរបស់គេនិងត្រឡប់មកពីប្រទេសក្រៅវិញ.

(មូលហេតុគឺបេីនាយនិងប្អូនមិនមកគ្រប់គ្រងទេ លេាកគីនដែរជាអនុប្រធាននិងឡេីងគ្រប់គ្រងជំនួសជាមិនខាន ដេាយគាត់មានងារជាអនុប្រធាន ហេីយជាមនុស្សជំនិតរបស់លេាកសុីមទៀត ព្រោះតែ លេាកសុីមនិងប្រពន្ធបានស្លាប់ដេាយសារគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍កាលពី5ឆ្នាំមុន ចំណែកសំណុំរឿងក្តីត្រូវបានបញ្ចប់ដេាយប៉ូលីសអះអាងថាជាឧបទ្ទវហេតុ តែនាយនៅតែមិនជឿ នាយដឹងថាមានអ្នកនៅពីក្រេាយរឿងនេះ ហេីយនាយក៏មិនចង់ឲប្អូនប្រុសមកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនមួយនេះជំនួសនាយទេ វាដូចជាយកជីវិតមកសាកល្បងនិងគ្រោះថ្នាក់អីចឹង ព្រោះដឹងថាប្អូនជាមនុស្សដែរស្លូតបូត ទៀងត្រង់ណាស់អាចនិងងាយចាញ់បេាកគេដេាយងាយ)

     ------------------
លេខា> លេាកប្រធានមកដល់ហេីយ បុគ្គលិកទាំងអស់ត្រៀមរៀបចំខ្លួនឲបានរួចរាល់ជាស្រេចផង.
 
  ជំហ៊ានជេីងវែងៗដែរទំលាក់ចុះពីលេីឡាន បង្ហាញឲឃេីញនៅរូបរាងបុរសសង្ហារខ្ពស់វ័យ25ឆ្នាំ រួមជាមួយឈុតអាវក្រសេពណ៍ខ្មៅ លាយលំជាមួយទឹកមុខមាំទាំរបស់គេ កាន់តែបង្ហាញឲឃេីញនៅភាពល្អឥតខ្ចោះល្អិតល្អន់និងមានអំណាចថែមមួយកំរិតទៀត.

<ជេយ៍ការងារយ៉ាងមិចដែរ>សួរមកកាន់មនុស្សជំនិតរបស់ខ្លួនបន្ទាប់ពីបោះជំហ៊ានចូលមកដល់ក្នុងក្រុមហ៊ុនភ្លាម
យុនគី>រៀបរយហេីយបាទចៅហ្វាយ
ជេយ៍>ត្រៀមមនុស្សមេីលថែពួកគេឲបានល្អយេីងមិនចង់ឲប្អូនប្រុសរបស់យេីងមានគ្រោះថ្នាក់ទេ.
យុនគី>បាទចៅហ្វាយ.

&lt;&lt; កោះផ្តេីមស្នេហ៍ &gt;&gt;ចប់Jakehoon Where stories live. Discover now