17 - Kaçırılma

50 6 3
                                    

Yejin pov

Tam 3 haftadır çekimlerle uğraşmıştık ve artık tüm bölümler yayınlanmıştı. First kissimizi yaptığımız bölüm benim için çok garipti. Ama bu üç haftada bölüm gereği bir kaç kere öpmüştü beni. Hatta bi seferinde Mattheo da beni öpecekti ama öpmedi. Öpmeli olduğu bölümdü ama ısrarlara rağmen öpmedi. Felix o bölümün ilk kadra alındığı zaman kızgın gözüküyordu amasonra Mattheonun tavırları onun yumşaltmışyı.

Kendi  kendime düşünerek eve doğru irerliyordum. Telefonuma bildirim geldiğinde durdum ve telefonuma baktım.

İnstagram

Kore_Manyağı - Anti_Yejin konuşması

Anti_Yejin

Bu senin hesabın değil mi Yejin?

Anti_Yejin

Mesajımı okuyup ta cevap yazmaman korktun anlamına gelir

Anti_Yejin

Seni görebiliyorum Yejin

Anti_Yejin

Elin ayağın titriyor

Anti_Yejin

Sabahın körü ve bu saatde kimsecikler buradan geçmez

Anti_Yejin

Sağa sola bakmayı kes

Anti_Yejin

Dona kalmışsın en iyisi yüz yüze konuşalım.

Bu mesajların ardından İnstagramdan çıkmıştı. Bunu son görünme tarihi yazısından anlamıştım. Dona kalmıştım ve hiç bir şey yapamıyordum.

Aniden kafama geçirilen torbayla kendime gelmiştim ama bu sefer de bayılmıştım. Gözlerimi araladığımda sadece ortada duran lanbanın aydınlattığı karanlık odadaydım.

"Oooo uyanmışsıınnn" Beni kaçıran piç bu olmalı. Yüzündeki sırıtış beni korkutuyordu ama ben korktuğumu göstermeyecektim. "Dur bir dakika hemen geleceğim"

Odadan çıktığında aklıma telefonum geldi. Hah manyak ya bu adam. Telefonum dibimde duruyor. Ellerimle arkadan bor grup oluşturdum ve bende numarası olan her kesi bu gruba saldım. Sonra grubu aradım ve telefonun sesini alıp bir kenara beni görebilecek ve duyabilecek şekilde sakladım. "Kaçırıldım size bilgi vermeye çalışacağım sadece sessiz olun ve birisi ekran ve ses kaydı alsın polise teslim etmemiz için" dedim ve yerime geçtim.

Bu sırada odaya o adam girdi. Elinde demir sopa vardı. "O sopa da ne?" "Sence neye benziyor bu?" Neyi kastettiğini anlamıştım. Beni sopayla sikeceğini düşünüyor olmalı. Anlamamış gibi davranacak ve onu çileden çıkaracaktım.

"Burdan bakınca demir gibi duruyor. Dur aklıma ne geldi bak o metal de olabilir. Aaa ne kadar salakmışım tabi ki de o bir sopa." "Dalga mı geçiyorsun?" "Ben değil ama sen geçiyor gibisin. Adam yiyecek içece verir ayrıca benim için evden kıyafet getirmelisin çünkü ben bu kıyafetlerle sıkılırım burada. Ha bi de bana ayna tarak ver ve ellerimi aç çünkü saçım darmadağın oldu."

"Sen gerçekten dalga geçiyor olmalısın!" "Yoo dalga fln geçtiğim yok. Ya bana tarak ve ayna verirsin ya da bağırırım." "Bağır ince sesli ve etrafı inleten cıyaklamalara alışkınım"

Açığını yakalamıştım. İnce ses öyle mi?

Lee Felix ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin