Bölüm 51

198 31 11
                                    


Gözlerini kapattığında geriye kalan tek şey saf ve şehvetli bir dünyaydı.

Karanlıkta Xu Jiale, Fu Xiaoyu'nun yumuşak dudaklarının kendisini öptüğünü hissedebiliyordu.

İlk başta her şey nazikti.

Ama genç avcının sadece bununla yetinmediği belliydi. Fu Xiaoyu'nun nefesi daha da hızlanmıştı ve fethetmeye hevesliydi ama hareketleri incelikten yoksundu, neredeyse Xu Jiale'nin burnuna çarpacaktı.

Xu Jiale içgüdüsel olarak başını çevirmeye çalıştı ama Fu Xiaoyu'nun kolları onu sıkıca tuttu.

"Ah." Fu Xiaoyu beli aniden çekilince acıyla irkildi ve usulca inledi.

"Bekle." Xu Jiale gözlerini açtı ve geri çekilmek zorunda kaldı.

"Xu Jiale..." Fu Xiaoyu'nun kaşları acıyla çatıldı ama dudaklarının ayrılması nedeniyle sabırsızlık gösteren gözleri ona sabit kaldı.

Bu, sırf onu öpmek için sırt ağrısına katlanmaya hazır bir omega idi.

Xu Jiale derin bir nefes aldı, yatağın diğer tarafına geçti ve Fu Xiaoyu'nun yanına uzandı.

"Gel." Fu Xiaoyu'nun belini destekleyerek alçak sesle konuştu. Yavaşça Fu Xiaoyu'yu üzerine yatırdı, ardından battaniyeyi ikisinin üzerine çekerek sıkıca örttü.

Örtünün altında Fu Xiaoyu merakla Xu Jiale'nin üzerine uzandı. Xu Jiale'nin güçlü kalp atışlarını hissedebiliyordu. Bu yakın mesafede, nane feromonlarının kokusu etrafını sarmıştı.

Duygularını daha fazla dizginleyemedi ve iki eliyle Xu Jiale'nin yüzünü tuttu, ardından onu şiddetle öptü.

Öpüşme becerisindeki eksikliği görmezden gelerek, içgüdüsel olarak Xu Jiale'nin ince dudaklarını ayırdı ve kontrolü ele aldı, dili alfanın ağzını özgürce keşfetti.

"Mmm..."

Xu Jiale tüm vücudunda bir elektrik şoku hissetti ve sert ve yoğun öpüşme nedeniyle kısık bir inilti çıkardı.

Fu Xiaoyu Xu Jiale'yi izlemeye devam etti ve Xu Jiale'nin Adem elması sonunda küçük bir harekete karşı koyamadığında, Fu Xiaoyu'nun gözleri heyecanla parladı.

Ardından daha ateşli bir şekilde öptü, Xu Jiale'nin üst dudağını ısırdı ve kabaca yırttı.

Xu Jiale yoğun öpüşme nedeniyle kendini oldukça dağılmış hissediyordu; hareket edemiyordu ve kazara herhangi bir zorlanmayı önlemek için Fu Xiaoyu'nun belini desteklemek zorunda kaldı.

Fu Xiaoyu hiç çekinmeden üzerine eğildi, tutkulu bakışlarla kaşlarını ve gözlerini öptü ve okşadı.

Kedinin pençesine yakalanmış bir fare gibiydi ve güçlü öpücükler yüzünden tüm ağzı uyuşmuş ve sıcak hissediyordu.

Ancak böylesine agresif bir öpüşme tarzına rağmen Xu Jiale tepki vermekten kendini alamadı ve pijama pantolonu bir örtü oluşturdu.

Üstünde yatmakta olan Fu Xiaoyu bunu hemen hissetti.

Fu Xiaoyu dudaklarını bıraktı, başını hafifçe kaldırdı ve parlak, heyecanlı gözlerle, hatta biraz da gururla ona baktı.

Fu Xiaoyu aniden Xu Jiale'nin penisini yokladı ve parmakları penisine değdiğinde 'kuyruk' ani bir sarsıntıyla tepki verdi.

Xu Jiale bir nefes aldı ve Fu Xiaoyu'nun elini sıkıca tutarak, "Fu Xiaoyu, ne yapmaya çalışıyorsun?" diye fısıldadı.

Yüzü kızaran Fu Xiaoyu hiçbir şey söylemedi. Bir süre sonra yüzünü Xu Jiale'nin boynuna gömdü.

Evil Love Appears (BL) Novel ABOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin