Bölüm 52

163 28 1
                                    


Fu Xiaoyu'nun beli hâlâ ağrıyordu ve düz yatarken bile kendini rahat hissetmiyordu. Ancak, bütün gece Xu Jiale'nin üzerinde yatamayacağı için yan yatmak zorunda kaldı.

Bu pozisyonda Xu Jiale'ye eskisi gibi sarılamadığı için uykuya dalması biraz zaman aldı.

Xu Jiale hafif bir uykucuydu ve gecenin bir yarısı Fu Xiaoyu'nun biraz sıcak hissettiği alnına dokundu.

Doktorun şüphelendiği gibi, ateşi vardı.

Xu Jiale, Fu Xiaoyu'yu dikkatle uyandırmak ve ona iki ateş düşürücü hap vermek zorunda kaldı.

"Xu Jiale." Ateşi nedeniyle hâlâ biraz sayıklayan Fu Xiaoyu ilacı aldıktan sonra yastığına uzandı ve bir şeyler hatırlar gibi oldu. "Yarın... Han Jiangque'ı göremeyeceğim, değil mi?"

"Elbette göremeyeceksin."

"Az önce onu rüyamda gördüm. Uyandı ve bana Wen Ke ile olan düğünü için bir davetiye gönderdi."

Xu Jiale, Fu Xiaoyu'nun ateşlenen alnına hafifçe dokunarak ona güven verdi: "İyileştiğinde onu görmek için hastaneye gideceğiz."

"Xu Jiale, ben... ben onu hâlâ özlüyorum." Fu Xiaoyu'nun sesi biraz boğuktu ve hafifçe burnunu çekti. "Çok özlüyorum."

"Biliyorum." Xu Jiale usulca içini çekti ve "Biliyorum" dedi.

Fu Xiaoyu o kadar güçlüydü ki, Xu Jiale onun kırılganlığını ancak üzüntülü anlarında, gecenin bu geç saatlerindeki ateşli nöbetler sırasında görebiliyordu.

Xu Jiale, Han Jiangque'ın hastaneye ilk yatırıldığı zamanı hâlâ hatırlıyordu. Fu Xiaoyu sanki böyle bekleyerek Han Jiangque'ı uyandırabilecekmiş gibi sık sık tüm öğleden sonra boyunca sessizce başucunda otururdu.

Bu endişenin derinliği Xu Jiale'nin kalbinin kırılmasına neden oldu.

Bazen, güçlü bir dış görünüşün altında gizlenen kırılganlık gerçekten dokunaklıydı.

Fu Xiaoyu ile birlikteyken, babası Murong Jingya'yı daha sık hatırlıyordu.

Çocukluğundan yetişkinliğine kadar, Murong Jingya ile çok az ebeveyn-çocuk zamanı geçirmiş gibiydiler. Babası, annelik içgüdülerinden etkilenen diğer Omega'ların aksine, aile yükümlülükleri tarafından asla kısıtlanmayan son derece güçlü ve soğuk bir Omega'ydı.

Xu Jiale beş ya da altı yaşındayken, büyükbabasına akciğer kanseri teşhisi kondu. Teşhis konulduğunda neredeyse çok geçti ve kısa bir süre hastanede kaldıktan sonra vefat etti.

O dönemde Murong Jingya'nın belirgin bir üzüntü ifade ettiğini gördüğünü hatırlamıyordu. Sanki hiç ağlamamış gibiydi.

Sadece büyükbabasının yakıldığı gün Murong Jingya garip davranmıştı. Büyükbabasının yattığı yatağı inatla tutarak yakma makinesine itilmesini engellemiş ve normal süreci bozmuştu.

Sonunda Murong Jingya'yı kenara çeken, onu sıkıca tutan ve gözlerini kapatarak yakma işleminin devam etmesine izin veren babası Xu Lang oldu.

Murong Jingya da kırılgan olabilir miydi?

Xu Jiale merak etmekten kendini alamadı.

...

Fu Xiaoyu'nun fiziksel durumu gerçekten de çok iyiydi ve ertesi sabah artık ateşi yoktu.

Xu Jiale sıcak köfte almak için dışarı çıktı ve birlikte kahvaltı ettikten sonra Fu Xiaoyu'nun beli hâlâ hareket edemeyecek kadar ağrıyordu, bu yüzden yatakta uzanıp bir yayın platformunda belgesel izlediler.

Evil Love Appears (BL) Novel ABOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin