Odadaki hava aniden değişti ve Fu Xiaoyu Xu Jiale'nin yüz ifadesini görmek için başını çevirmek istedi ama bu düşünce aklından geçer geçmez zorla bastırdı.
Hayır, Xu Jiale'nin nasıl tepki vereceğini bilmek istemiyordu.
Gözlerini dikmiş küçük beyaz tahtaya bakmaya devam etti ve tüm yüzünün kızardığını hissetti.
O anda aklına tek bir düşünce geldi.
Yüce Tanrım, bunu yazarken ne düşünüyordu?
Neden " muhteşem seks" i bu kadar büyük yazmıştı?
Zaman sadece birkaç saniye geçmiş olabilirdi ama sanki bir sonsuzluk geçmiş gibi hissediyordu. Sonunda Xu Jiale kısık bir sesle kıkırdadı.
"Vay canına." Alfa kıkırdadıktan sonra insanlığının bir kısmını geri kazanmış gibiydi, kendini dizginlemeye çalıştı, burnuna dokundu ve boğuk bir sesle, "Yani ben muhteşem seks ustası mıyım?" dedi.
Fu Xiaoyu orada hareketsiz duruyordu.
Ama zihninde çoktan alnını kapatmış ve dişlerini gıcırdatmaya başlamıştı.
Tutkuyla peşinden koştuğu alfayı lanetlemek doğru gelmiyordu ama elinde değildi.
Xu Jiale susmadı.
Hatta Xu Jiale bir adım öne çıkarak duvardaki küçük beyaz tahtayı daha dikkatli inceledi.
O anda aklına gelen ilk şey, "Fu Xiaoyu'nun el yazısının bu kadar çirkin olacağını tahmin etmemiştim" oldu.
Ha-ha-ha.
Elit bir auraya sahip güzel bir omega idi ama Çince karakterleri çarpıktı ve İngilizcesi bile güzel sayılamazdı. Her harf yuvarlak ve tombul görünüyordu.
Özellikle de " muhteşem seks".
Çocuksu yazı tipi, yetişkin konusu, son derece gülünç. Hatta tombul iki kelime kırmızı kalplerle daire içine alınmıştı.
"Fu Xiaoyu, gerçekten bu kadar muhteşem miydi?" Xu Jiale dönüp Fu Xiaoyu'ya baktı ve kelimeyi kasıtlı olarak uzattı.
"..." Fu Xiaoyu kararını verdi.
Sessizlik altındır. Tek kelime etmedi, göz temasından kaçındı ve sadece önüne baktı.
Kulaklarının açık teni utangaçlıktan kızarmıştı.
Elbette Xu Jiale onun cevap vermeyeceğini biliyordu ve ilgiyle beyaz tahtaya bakmaya devam etti.
Fu Xiaoyu, merkezinde Xu Jiale'nin bulunduğu bir zihin haritası oluşturmuştu. Xu Jiale bunu hemen anladı. İsminin etrafındaki anahtar kelimeler renklerle kodlanmıştı: olumlu özellikler için kırmızı, olumsuzlar için siyah.
En göze çarpan kırmızı renkli " muhteşem seks" dışında, üstünkörü bir bakış, büyük beyaz tahtada yoğun bir şekilde paketlenmiş birkaç kırmızı alan daha ortaya çıkardı:
• Feromonları güzel kokuyor.
O anda Xu Jiale, "Elbette" diye düşündü.
• Onunla sohbet etmeyi seviyorum.
• Nazik.
• Beni lezzetli yemekler yemeye götürüyor (yengeç pençelerini kastediyor).
• Sigara içiyor (kadın markası, sigara kutusu ile).
• İyi bir baba.
• Xia'an'a karşı iyi.
• Han Jiangque ile kavga ederken aptalca davranıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil Love Appears (BL) Novel ABO
RomansTAMAMLANDI ✓ 71.bölümden itibaren tüm kalan bölümleri blog sitemden okuyabilirsiniz🫰 Boşanmış ve karamsar bir Alfa olan Xu Jiale'nin hayat görüşü şu şekildedir: "Umarım babam büyükbabamdan kalan tüm parayı harcamamıştır, böylece çok çalışmak zoru...