sixteen

53 8 2
                                    

Jimin
Yavaş yavaş uyanırken Yoongi hyungun yoğun feromonlarını alıyordum. Gözlerimi hafifçe açtığımda Yoongi hyungun kucağında olduğumu fark ettim.

"Uyu güzelim,eve geldik odamıza çıkıcağız şimdi." Uyumak istemiyordum. Yoongi hyung odamıza girip yatağa ilerlerken ensesindeki saçlarıyla oynuyordum.

Yatağa oturup sırtını yatak başlığına yasladı. "Uyumak istemiyorum hyung" başımı boynundan kaldırdığım gibi gülümseyen yüzüne baktım.

Dudakları tam öpülmelik duruyordu. Dudaklarına yaklaşıp üst dudağını emmeye başlamakla kıkırdadı. Kalçama tokat atıp geri çekildiğinde dudaklarımı büzdüm.

"Yaramazlık yapma güzelim,yoksa o dar deliğini parçalayana kadar beceririm " ama sen böyle dersen ben nasıl düzgün durayım ki??

Deliğimin ıslandığını hissediyordum ve bu bana kaşıntı hissi veriyordu. Kucağında rahatsızca kıpırdanırken birden yerlerimiz değişti.

"Vita,çok ciddiyim,kendimi tutabiliyorken yaramazlık yapma." Dudaklarını dudaklarıma bastırıp geri çekilirken deliğim ıpıslaktı.

Feromonlarımı istemsizce yayıyordum.
"Soyun vita" Hızlıca üstümü çıkarırken Yoongi hyungda üstündekilerden kurtulup yatağa oturmuştu.

Üstümdekilerden kurtulduğum gibi yatağa girip yorganı üstüme çektim. Utanıyordum... Bacağımdan tutup kendine çekerken "utangaç vitam" diye mırıldandığını duydum.

Eli kalçamda gezinirken sıkıca sarıldım hyunga. İki parmağı deliğime giderken zevk sıvıma bulaştırdı parmaklarını. "Tanrım,ıslaklığa bak" yorganı üstümden çekip üstüme çıkarken deliğime iki parmağını yolladı.

Omuzlarındaki ellerim olduğu yeri sıkarken kalçamı kaldırıp kendimi Yoongi hyunga sürtmeye çalıştım. Parmakları içimde hızlıca gelgit yaparken durmadan inliyordum.

Parmaklarını içimden çıkarıp yalarken "vitamın tadı bile güzel" dedi. Bacaklarımı omzuna atarken deliğime eğilip emmeye başladı. "Siktir! Mhh Yoongi-ah!"

Biraz sonra geri çekilip dilini dudakları üstünde gezdirdi. Bacaklarımı olabildiğince yana açtığımda dudaklarıma ıslak bir öpücük bırakıp bacaklarımın arasına geçti.

"Beni her seferinde şaşırtmayı başarıyorsun" biraz kendini çektikten sonra penisini deliğime konumlayıp sertçe içime girdi.

"Ohh,sıcacıksın." Ellerim sırtına giderken tırnaklarımı geçiriyordum. "Delta hareket et." Kendini biraz geri çekip tekrar sertçe içime gömüldüğünde tırnaklarımı iyice sırtına geçirdim.

Ah siktir, şuan o kadar iyi hissediyordum ki.
Yoongi
İçinde sertçe gelgit yaptığım vitamın boynuna eğilip emmeye başladım "Yoongi-ah mühürle beni!"

Vita da istiyor Yoongi!
Mühürle bizi, herkes öğrensin vitanın bizim olduğunu!

Boynunu emmeyi bırakıp mühür yerine dişlerimi geçirdim sertçe. Jimin kendini bırakırken benden kendimi içine bıraktım.
Kafamı boynundan kaldırırken içinden çıkıp yatağa oturdum ve onu kucağıma çektim.

Hıçkıra hıçkıra ağlarken saçları arasına öpücük kondurdum. "Ağlama" feromonumu yayarken biraz rahatladığını hissediyordum.

"S-sadece ço-çok-" "Şşş,tamam anlıyorum seni bebeğim" tek elim saçları arasındayken diğer elin belini okşuyordu.
Nefesleri düzene girdiğinde uyuduğunu fark ettim.

Yorganı üstümüze çekip feromonunu kokladım,feromonu çok güzeldi.

***

Jimin uyandığında beraber aşağıya inmiştik. "Hyung o sesler neydi be?" Diyen Kook'a kötü kötü bakarken Taehyungun kucağına çıkıp bakışlarını benden kaçırdı.

Jimin utançla göğsüme sığınırken saçlarının arasına öpücük kondurdum.
"Lan,Yoksa mühürlendiniz mi?!" Hoseok'un bağırışıyla hepimizin gözleri olan dönerken yanımıza geldi.

"Jiminnn,hadi göster boynunu." Jimin'in boynuna bakmaya çalışırken "Hoseok feromonumu üstünde kullanmaya çekinmem,yürü git otur yerine"

Hoseok hemen korkuyla yerine koşarken Jimin bana sıkıca sarıldı. "Deltam" Tanrım! Deltam diyor kalbim ölüyor.
Birde tatlı tatlı söylüyor!

"Efendim vitam" koltuktan kalkıp elimi tuttu. "Odamıza gidelim deltam." Hemen ayağa kalkıp Jimin'i kucağıma aldım. Tam gidecekken Namjoon'un söylediği şeye dikkat kesildim.

"Hyung 10 dakika sonra eve takılan kameralar çalışmaya başlayacak,vlog çekeceğiz biliyorsun"

Başımı olumlu anlamda sallayıp yürümeye başladım. Odamıza çıkar çıkmaz Jimin kucağımdan inip yatağa atladı. Ağzından acı dolu bir inleme çıkarken dudaklarını büzdü.

Uyuya kalıp 9da atacağım bölümü 11 de atan koca yürekli ben💪🏻

Özür dilerimmmm

Bir tane daha bölüm atacağım özür amaçlı

My Little Jimin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin